הפועלים עולה בקמפיין למיתוג שירותים רב ערוציים
בנק הפועלים יוצא בקמפיין פרסום חדש למיתוג המהפכה הרב-ערוצית שהשיק. בבנק מסבירים, כי המסר המרכזי בקמפיין יהיה - "מהפכה המציבה את הלקוח במרכז ומאפשרת לו לקבל את השירות הטוב ביותר מכל מקום, בכל זמן ובכל ערוץ - בסניפים, בטלפון, באינטרנט, בסלולר ובעמדות השירות העצמי".
במקביל לקמפיין בטלוויזיה, עיתונות, שילוט חוצות ואינטרנט, מבצע הבנק מהלך שיווקי בסניפים, ומאחד את נראות 251 סניפי הבנק עם תמונות זהות של חוף ים ונוף תל-אביבי, הממחישות את יתרונות המהפכה.
הקמפיין, באמצעות פרסום גיתם, ובהשקעה של 5.5 מיליון שקל, ילווה, כאמור, חשיפה של כמה מהחידושים שמשיק הבנק בימים אלה בערוצי הפעילות השונים: בנקאות בסלולר, בנקאות בטלפון ובנקאות באינטרנט.
"פועלים בסלולר" מאפשר ללקוח לקבל מידע נרחב ולבצע פעולות באמצעות פורטל סלולרי מיוחד שמוצע ברשתות של פלאפון, סלקום ואורנג' במגוון גדול של מכשירים. החידוש המרכזי הוא שירות "מדברים פועלים" המאפשר לתת למערכת הוראות בקולו של הלקוח ולקבל מידע פיננסי מגוון.
קמפיין הטלוויזיה יכלול שלושה סרטונים המציגים את היתרונות ביכולת להתחבר לבנק מכל מקום, באמצעות אירועים שבהם כל אחד היה שמח להשיג שליטה בחיי היום-יום שלו, החל מארוחה רומנטית המתבשלת בכוחות עצמה, דרך מעקב צמוד אחר הילד בגן הילדים ועד לבית שהחפצים המושלכים בו מסתדרים במקומם בעצמם, עם הדלקת האור.
המהפכה הרב-ערוצית כוללת גם שכלולים שביצע בנק הפועלים בסניפי הבנק, ביניהם מכונות חדישות להפקדת שיקים ועדכנים שהוצבו בסניפים. כמו גם, שיפור המפגש האישי עם הבנקאי.