מקדונלד'ס מדווחת על עלייה של 8.7% במכירות במאי

העלייה החדה שחלה בחנויות הקיימות מעל שנה, ברחבי העולם, נדחפה על ידי קידום המכירות של הסרט "שרק 3", פריטי ארוחת בוקר חדשים, ותוספות לתפריט ארוחת הצהרים באירופה
אריאל אטיאס |

מניות MCDONALDS רושמות היום עליות שערים, בהמשך להודעת החברה, כי בסניפים הוותיקים שלה, הקיימות מעל לשנה, חלה עלייה של 8.7% במכירות בחודש מאי. זה הזינוק החודשי החד ביותר במכירותיה מזה שלוש שנים שנבע בין היתר משיתוף הפעולה של ענקית המזון עם סרט הקולנוע, "שרק 3".

רשת המזון המהיר הגדולה בעולם, הודיעה, כי בסניפיה בארה"ב חלה עלייה של 7.4% במכירות, בעוד באירופה רשמה עלייה של 8.9% במכירות.

מפעילת המסעדות, חלק ממדד הדאו ג'ונס, עשתה שינוי כיוון דרמטי בשנים האחרונות תחת התוכנית "המטרה לזכות" שלה. פרטי התפריט החדשים שיצאו בתגובה לטעמי הצרכנים המשתנים היוו חלק קריטי בהצלחתה, במיוחד הסלטים, סנדביצ'ים העוף והכריכים, למחיר ארוחת הבוקר.

מקדונלד'ס אשר ידועה כחברה שמעצבת את עצמה לפי מגמות המזון העולמיות, רשמה את העליות החדות גם מהצלחת מוצרי המזון החדשים שהשיקה החברה באירופה ובארה"ב.

ביקוש למנות הילדים של מקדונלד'ס זינק על רקע שיתוף הפעולה עם אולפני דרימוורקס אנימיישן, אשר הפיקו את "שרק 3", שמכר בקופות כרטיסים ב-289.2 מיליון דולר מאז הבכורה ב-17 במאי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה