משרד התיירות בונה תוכנית שיווקית לצפון אמריקה

זאת לאחר שאושרה תוספת לתקציב המשרד; הקמפיין החדש נאמד בלמעלה מ-11 מיליון דולר
אפרת אדיר |

לאחר אישור התוספת התקציבית למשדר התיירות, מתכנן המשרד להשיק תוכנית שיווק וקמפיין פרסום לצפון אמריקה. מדובר בקמפיין בהיקף הגדול ביותר שביצע משרד התיירות בחו"ל, העומד על מעל ל-11 מיליון דולר. התוכנית השיווקית תיחשף בכנס שיתקיים ב-11 ביוני במלון "שרתון מוריה" בת"א.

בכנס, יוצג הקמפיין יחד עם פירוט התוכנית השיווקית שעתידה לצאת לדרך.

שר התיירות, יצחק אהרונוביץ': "אחת המסקנות העיקריות של דו"ח ארנסט & יאנג היא להגדיל את תקציב השיווק ולהתמקד ביעדים המרכזיים החשובים, על כן הגדלתי את תקציב השיווק באופן משמעותי וקמפיין הפרסום והשיווק יוצא לדרך. אני מאמין שבעתיד הקרוב אנו נוכל לראות את הפירות של אותו מהלך, מהלך אשר יגדיל בצורה משמעותית את מספר התיירים הנכנסים לישראל".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה