תקציבי אינטראקטיב חדשים ל"טוויסטד"
בוטיק האינטראקטיב twisted, שבבעלות אלון מוליאן וקרן פרידמן, מתרחב עם תקציב האינטראקטיב של MGS, יבואנית המותגים: דיאדורה, סקצ'רס, אופנת הגלישה OP והמותג הבינלאומי אול-סטאר.
בימים אלה מבוצעת פעילות עבור המותג סקצ'רס, במסגרתה גולשי האינטרנט מעצבים את קטלוג האופנה הבא של המותג. מ"טוויסטד?" נמסר, כי הקמפיין נוחל הצלחה רבה ועוצבו עד כה, למעלה מ-10,000 מודעות בפחות מחמישה ימים בהם הקמפיין באוויר.
במקביל, נבחרה twisted לקחת חלק בהשקה בינלאומית של טבעת הרטט החדשה של דורקס, Durex Play Vibrations, אשר השקתה תבוצע בעיקר באמצעות הרשת בכלים חדשניים ויוצרי שיחה.
אלון מוליאן, מנכ"ל ובעלים: "ההתמחות שלנו בשיווק גרילה ובשיווק בעולם של תוכן גולשים, מייצרת עניין רב בשוק. אנחנו באים עם חשיבה אחרת לשוק שרק מתחיל להבין שאינטרנט זה לא רק באנר ושהלקוחות בו מבינים יותר בנושא שיווק באינטרנט".
לצד תקציבים אלה, גורמים בענף טוענים שתקציב המסלול האקדמי של המכללה למנהל, עבר אף הוא לטיפולו של "טוויסד". זאת, לאחר כ-5 שנים בו טופל תקציב זה ב-TBWA/DIGITAL. מוליאן מכחיש את קבלת התקציב ואומר, כי מדובר בשמועה בלבד.
מ-TBWA/DIGITAL סרבו להתייחס לנושא.