twisted תרכוש מדיה באמצעות יונייטד אינטראקטיב

בוטיק האינטראקטיב שבבעלות אלון מוליאן וקרן פרידמן, חובר ליונייטד בניהול תקציבי המדיה המקוונים של לקוחות twisted, ופעילויות גרילה ללקוחות יונייטד
אפרת אדיר |

שיתוף פעולה בתחום האינטראקטיב: בוטיק האינטראקטיב "twisted", בבעלות אלון מוליאן וקרן פרידמן, חובר לקבוצת יונייטד לצורך רכש תקציבי המדיה המקוונים של השניים.

שיתוף הפעולה יתבטא בניהול תקציבי המדיה של לקוחות twisted, לצד מענה ללקוחות יונייטד בפעילויות גרילה ובאזז - תחום ההתמחות של twisted.

כמו כן, יתפתח שיתוף הפעולה בהדרגה גם לפיתוח פלטפורמות שיווקיות החורגות מתחום הבאנר, בעיקר סביב תוכן גולשים וזירות שיחה.

מנכ"ל twisted, אלון מוליאן על השת"פ: "בחרנו ביונייטד, מאחר והיא חברת המדיה האינטראקטיבית היחידה בישראל שכל עיסוקה הוא רכש, תכנון, בקרה וייזום של מדיה באינטרנט. כמובילה בתחום, נוכל לספק ללקוחותיה גם פעילות באזז וגרילה ולהוביל את תחום המדיה שמתחת לקו עם תוכן גולשים".

בין לקוחותיה של twisted: נירלט, שירותי בריאות כללית, ידיעות אחרונות, בלוקבאסטר, דורקס, דרך חיים, AHAVA, בוםבמלה, דיאדורה, סקצ'רס ועוד.

קבוצת יונייטד כוללת למעלה מ-40 לקוחות, ביניהם, קבוצת matrix, פיוניר ישראל, סיסקו, המכון הטכנולוגי חולון, הטכניון, איסטרוניקס ועוד.

"יונייטד אינטראקטיב" הוקמה בינואר 2006 ונחשבת לאחת משתי קבוצות האינטראקטיב הגדולות בישראל. החברה, בבעלות ראובני פרידן IPG, שלמור אבנון עמיחי, next-in ו- y&r interactive, מטפלת בתקציבי מדיה בהיקף שנתי הנאמד בכ-9 מיליון דולר. רועי רון משמש כמנכ"ל המיזם המשותף.

החברה מוסרת, כי היא שמה לה כדגש להוביל את תחום רכישת המדיה האינטראקטיבית (new media) ולצרף קבוצות מדיה ומשרדי אינטראקטיב נוספים למיזם, על מנת להשיג יעד של 13 מיליון דולר בשנת 2007 ולהיות המשרד המוביל בתחום.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה