פלאפון משקיעה 5 מיליון ש' במהלך לקיץ בתחום המוסיקה
לא רק סלקום משקיעה במוסיקה הישראלית עם חסות לתוכנית "כוכב נולד" ופרוייקט "ווליום", גם המתחרה, פלאפון, משיקה את מהלך הקיץ בהשקעה של 5 מיליון שקל בתחום המוסיקה.
בכך, משיקה פלאפון את "הבית הכחול" בשיתוף "מועדון 24" אשר בבעלות ערוץ מוסיקה 24 ואולפני מימד. במועדון, הממוקם בנמל תל אביב, יתקיימו בחודשי הקיץ 20 הופעות חיות של מגוון אמנים בהם: אביב גפן, ארקדי דוכין, הדג נחש, שוטי הנבואה, מירי מסיקה, אריק ברמן ואחרים, וכן הופעות חד פעמיות ובלעדיות ל"בית הכחול". כמו כן, ערבי שישי של "הבית הכחול" יוקדשו להופעה מרכזית של אמן מוביל בקרב הצעירים דוגמת הדג נחש ומוניקה סקס.
אירועי "הבית הכחול" מופקים על ידי פלאפון ו-"24 המועדון" בשיתוף מיטב המפיקים המוזיקליים בהם: חיים שמש, חמי רודנר, יוני רועה וכן יעל מרגלית מ"המון ווליום". ייזום והפקה על-ידי חברת הקד"מ טרגט מרקט. קובי בן עטר הוא היועץ המוזיקלי המלווה את כל הפרוייקט.
המהלך המרכזי לקיץ ילווה בקמפיין שיעלה מחר (ה') בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט באמצעות אדלר-חומסקי וגריי אינטראקטיב, תחת הסיסמא: "המוזיקה עוברת לבית חדש". בקמפיין מוצגים מגוון כלי נגינה אשר נאספים למשאיות כחולות המביאות אותם אל הבית הכחול.
ניר שטרן, המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל השיווק של פלאפון מסר: "הבית הכחול מצטרף לשורה של הטבות שאנו מציעים ללקוחותינו במסגרת "שווה להיות בפלאפון". הקיץ נציע ללקוחותינו חוויה מוסיקלית יוצאת דופן, הודות ל"24 המועדון" ולערוץ מוסיקה 24, המותג המוביל במוסיקה בישראל".
שטרן הוסיף, כי הבית הכחול מצטרף לשיתוף הפעולה של פלאפון עם עברי לידר, במסגרתו מנויי פלאפון נהנים מהנחה ל-4 הופעות הפרידה המיוחדות למופע "זה לא אותו דבר". בנוסף, לקוחות פלאפון יהנו מהנחה של 40% ברכישת כרטיסים להופעות בבית הכחול.
לאון צימן, מנכ"ל ובעלי ערוץ מוסיקה 24 הוסיף שהחיבור בין פלאפון וערוץ מוסיקה 24 ובעקבותיו עם "24 המועדון", הוא חיבור טבעי שכן "מדובר בגופים המהווים פלטפורמה לאמנים ומקדמים את המוסיקה הישראלית. כל חברה המקדמת את עולם המוסיקה ותומכת באמנים מבורכת", אמר צימן וציין, כי הוא מאמין ששיתוף הפעולה יחשוף הקיץ יותר אנשים להופעות חיות במחירים שווים לכל כיס.