קמפיין תדמיתי ראשון לפורמט "שופרסל שלי"
הפורמט השכונתי "שופרסל שלי" מבית שופרסל יוצא בקמפיין תדמיתי פרסומי ראשון, הכולל 3 סרטי תדמית, תחת הסיסמא: "מה שיותר קרוב יותר שלי", ובהשקעה של כ-3 מיליון שקל. כך הודיע היום (ג') אלי גידור, סמנכ"ל סחר ושיווק של רשת שופרסל.
גידור הוסיף, כי "שופרסל שמובילה את נושא השירות והקשר עם הלקוח רואה את "שופרסל שלי" כפלטפורמה מתאימה לפיתוח הקשר האישי והאמיתי שמעניקה הקרבה והזמינות של החנויות השכונתיות, לכן החלטנו לבדל את "שופרסל שלי" משאר הפורמטים ולהתמקד בשירות אישי הנובע מהיכרות יומיומית של לקוחות עם נותני השירות בחנות".
על מנת לבסס את האותנטיות ואמינות המסר המרכזי של הקמפיין, החליטו בשופרסל, שבמודעות הפרסום יככבו עובדי המחלקות כגון: הירקנים, הקצבים, האופים והקופאיות ברשת "שופרסל שלי". הקמפיין, אשר הופק באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & וורשבסקי, יעלה ביום ו' הקרוב (8.6), בערוצים 2 ו-10, בעיתונות, ברדיו, על גבי מסכים אלקטרוניים ובפעילויות קד"מ.