הקניונים מתכוננים לסיילים של הקיץ
עונת הקיץ בשיאה ותופעת ה"סיילים" מתחילה להתפשט בקניונים ברחבי הארץ. לאחר שבאמצע חודש יוני 2006, הקדימה קבוצת עזריאלי הכוללת את קניון אילון, קניון הנגב, קניון ירושלים, קניון עזריאלי קניון חולון, קניון מרגלית הוד השרון ו"אאוטלט הרצליה", לפתוח את מכירות סוף העונה בקניוניה עם מבצע ה-Shocking Sale במתכונת ייחודית של מבצעי 1+1, ממשיכים קניונים שונים את מגמת מכירות סוף העונה.
בתוך כך, המתחם המסחרי "סטאר סנטר" וקניון "הסיטי" באשדוד מאחדים, לראשונה, כוחות לסייל הפותח של הקיץ עם שלושה ימים של הנחות ענק ומבצעים ברשתות והחברות הגדולות בישראל, החל ממוצרי חשמל דרך ביגוד והנעלה ועד מזון ומשקאות. ה"סטוק דיי" יערך בשני המתחמים במהלך הימים ד'-ו', בתאריכים 13-15 ביוני 2007.
הרקע לאיחוד: מתחם "סטאר סנטר" שייך לחברת "פילגר" בבעלותם של אברהם נניקשוילי, ג'קי בן זקן וחיים רביבו, וקניון "הסיטי" באשדוד נמצא אף הוא בבעלותם המשותפת של חברי הקבוצה (באמצעות חברת "מנופים פיננסיים לישראל), יחד עם חברת ניצב"א של קובי מימון. לדברי 2 הקבוצות, ההחלטה לאחד את הכוחות בין שני המתחמים היא בראש ובראשונה לספק לתושבי איזור אשדוד והדרום, אלטרנטיבה אמיתית למבצעים אטרקטיביים.
סטוק-דיי בקניון ערים
גם קניון "ערים" מכריז על שלושה ימי "סטוק דיי" ובו מבצעים והנחות גדולות בחנויות הקניון עד 70% הנחה. בנוסף, בכל קניה מעל 999 שקל, תינתן שליחות חינם לבית הלקוח עם הקניות שלו. המבצע מתקיים בתאריכים 4-6 ביוני.
ה"סטוק דיי" יגובה בקמפיין פרסום בעלות 50 אלף דולר, שיעלה באמצעות משרד הפרסום "מק'אן בוטיק", על גבי מסכי CTV בצמתים מרכזיות באזור השרון, שלטי חוצות ופליירים בדיוור ישיר.
אורית גלעד, מנכ"ל קניון ערים: "אנו צופים כי ל"סטוק דיי" לפתיחת הקיץ יגיעו פי 4 מבקרים מביום רגיל".