מותג דיאט קוקה קולה מחלק עשרות אלפי כרטיסים מתנה
המותג דיאט קוקה-קולה יקיים פעילות ארצית ייחודית, לרגל הערב הארוך ביותר בשנה המתקיים ב-21 ביוני., בהשקעה של כ-7 מיליון שקל. במסגרת המהלך, תחת הכותרת: Diet coca cola Night, יחולקו עשרות אלפי כרטיסים חינם להצגות, למופעים ולסרטים שיערכו בכל רחבי הארץ.
הכניסה לכל אירועי התרבות והבידור תיעשה באמצעות הרשמה מוקדמת באתר האינטרנט של דיאט קוקה-קולה: www.dietcocacola.co.il. בנוסף, בכל מארז (שישיה ושמיניה) של דיאט קוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה לימון ודיאט קוקה-קולה ללא קפאין, יימצא קטלוג המופעים עם מגוון התכנים ועם קוד המקנה להזמין כרטיס זוגי חינם.
לדברי עדית פרידמן, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: "אנו שמחים להעניק לכל צרכני דיאט קוקה-קולה חוויה תרבותית ייחודית שנבנתה לרגל הערב הארוך ביותר בשנה, ומתפרסת במוקדי התרבות והבידור בכל רחבי הארץ. המהלך נבנה ברוח קונספט המותג: "DO WHAT FEELS GOOD" ומתוך נקודת מבט מקורית ואופטימית".
ליל המופעים של דיאט קוקה-קולה כולל את מיטב ההצגות של התיאטראות בישראל ובהם: הבימה, הקאמרי, בית לסין, גשר ותאטרון חיפה. כמו כן, נכללים בפעילות, מיטב מופעי הסטנד אפ ובהם מה קשור, שבי זרעיה, רמי ורד, נאור ציון, שלום אסייג, שלישיית פרוזק, אורי חזקיה, ומיטב הסרטים ברשת גלובוס גרופ.
המהלך ילווה בקמפיין פרסום, באמצעות דחף 1, ויכלול סרטון בטלוויזיה, מודעות בעיתונים, קמפיין אינטרנט ותקשור על גבי מארזי דיאט קוקה-קולה.