צבר תיירות ונופש בקמפיין לקידום חופשות בארץ ובחו"ל
חברת "צבר תיירות ונופש" עולה בקמפיין פרסום לקידום חופשות בארץ ובחו"ל בחודשי הקיץ. הקמפיין, שהופק על ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, יעלה תחת הסיסמא: "בארץ או בחו"ל עם צבר זה לא סיפור".
הקמפיין הטלוויזיוני, בהשקעה של כ-2 מיליון שקל, יציג "דיל יומי" בימי א' ב' וג' בשבוע שיתמקד בחופשות בארץ וביעדים אטרקטיביים בחו"ל, וייתמך גם בקמפיין עיתונות ואינטרנט.
לדברי משה הוכמן, מנכ"ל צבר תיירות ונופש: "בעקבות ירידת שער הדולר, והעובדה שהנסיעה לחו"ל הפכה לנגישה ביותר, התייר הישראלי מנצל את ההזדמנות לצאת לנופש במחירים אטרקטיביים למגוון יעדים בחו"ל בחודשי הקיץ. חברת צבר מציעה סל מוצרים אטרקטיבי לחבילות נופש בארץ ובחו"ל המותאמות במיוחד לקהל הישראלי על פי דרישותיו והעדפותיו, ואנו ממשיכים בפעילות במטרה לבסס את מעמדה של צבר כקמעונאית מרכזית במכירת חופשות לחו"ל, במיוחד בעונת השיא של הקיץ".