דנשר קיבלה הזיכיון לשיווק מוצרי מזון של המותג 7day
חברת דנשר, הנחשבת לאחת מחברות השיווק, המכירות וההפצה המובילות בישראל, קיבלה את הזיכיון לשיווק ומכירה של מותג 7days, השייך תאגיד המזון העולמי vivartia.
התאגיד פועל ב-29 מדינות עם 26 מפעלים, בהם מועסקים כ-13,000 עובדים. בשנת 2006 הסתכם מחזור הפעילות של התאגיד ב-1.2 מיליארד דולר, בייצור, שיווק ומכירה של מותגי מזון שונים ממגוון תחומים, בהם המותג 7days.
מותג 7days, שייך לחטיבת המאפים של vivartia, שבסיסו נמצא ביוון. המותג כולל כ-20 מוצרים במגוון טעמים וקונפיגורציות. בישראל ישווקו החל מחודש יוני, 2 מוצרים במגוון טעמים: pita bakes, חטיף של נגיסי פיתה בשלושה טעמים, ו-bakes rolls - חטיף של צנימים עגולים בשלושה טעמים.
רון ברק, מנכ"ל דנשר, סיפר כי קבלת הזיכיון מהווה מהלך אסטרטגי עבור דנשר, שיגדיל פלטפורמת מוצרי המזון של החברה ויעמיק את פעילותה בשוק החטיפים. "עד היום היתה פעילה דנשר בתחום זה עם המותג "פופסטאר" - פופקורן למיקרו. המוצרים של המותג 7days מתאימים באופן מושלם לשוק ולחיך הישראלי. החדרת המותג לארץ תעשה בשלבים, בשלב הראשון ימכרו בשוק הישראלי שתי סדרות של מוצרים", אמר ברק.
בין היתר מפיצה דנשר את המותגים: מרמולייט (מזון ללא סוכר), נסטלה, טואלט דאק ניקוי אסלות, רייד (קוטל חרקים), גלייד (בישום הבית), פלדג' לניקוי רהיטים, אדג' ג'ל גילוח, פרש וואנס, אנרג'ייזר, גלילונית, קליאו, מרדיול, אורל בי, פוג'י, וילדה ועוד.