תקציב הפרסום של רשת בתי הקולנוע "לב" עבר ל-Lead
בעקבות שינויים ארגוניים, החליטה רשת בתי הקולנוע "לב" להעביר, בימים אלה, את תקציב הפרסום שלה מפרסום גולן לפרסום Lead, לאחר שעל התקציב התמודדו מספר משרדי פרסום. תקציב הפרסום השנתי נאמד בכ-4 מיליון שקל ויכלול פרסום בטלוויזיה, עיתונות, שלטי חוצות ורדיו. בתוך כך, תטפל Lead במותגים השונים של "לב סרטים ובתי קולנוע", בהם סרטי הקולנוע, מותגי הדי.וי.די, ומועדון המנויים של הרשת המונה מעל ל-50 אלף מנויים. לרשת בתי הקולנוע "לב", הנמצאת בבעלות משפחת שני, 7 בתי קולנוע ברחבי הארץ הכוללים 21 מסכים, ביניהם, "לב תל-אביב" בדיזנגוף סנטר, "לב אביב" בקניון רמת אביב, "לב סמדר" בירושלים, "לב אלרם" ברמת גן, "לב דניאל" בהרצליה, "לב אבן יהודה" ו"לב עומר". לדברי רמי יהודיחה, מנכ"ל ובעלים של Lead: "זה בהחלט מרגש לטפל במותג המהווה סמן תרבות כה חזק ואהוב. לצד פריחת מתחמי הבילוי והקולנוע הגדולים, האתגר הגדול שלנו הוא להפיץ את בשורת הקולנוע האיכותי אותו מוביל המותג "לב", בקרב קהלים רחבים בציבור הישראלי". קבוצת Lead לפרסום ממוקד היא נציגת Grey Direct העולמית בישראל. הקבוצה הוקמה לפני כ-4 שנים על ידי רמי יהודיחה (לשעבר מנכ"ל Ogilvy One ישראל) ולפני כשנתיים הצטרף משרד הפרסום אדלר חומסקי כשותף אסטרטגי. בין לקוחות Lead: מיקרוסופט ישראל, בזק, פלאפון, ישיר בית השקעות, תמי 4, בנק הפועלים, פזקר, שירותי בריאות כללית ועוד.