המכירות של "רוק" ב-2006 הגיעו ל-20 מיליון שקל בארץ

כך מוסרת מנכ"ל "ג'ונסון אנד ג'ונסון" ישראל, שרון לוי וצופה שהיקף המכירות של החברה בארץ יגדל בכ-35% בשנת 2007; משיקה סדרת מוצרים חדשה שתביא לגידול נוסף של כ-10% בהיקף המכירות
אפרת אדיר |

"היקף המכירות של חברת "רוק" בשנת 2006 היה 13%, ובמספרים 20 מיליון שקל, מכלל היקף המכירות של החברה בישראל. הצפי שהיקף המכירות של "ג'ונסון אנד ג'ונסון" בישראל ב-2007 יגדל בכ-35%", כך לדברי שרון לוי, מנכ"ל "ג'ונסון אנד ג'ונסון" ישראל, לרגל השקת סדרת מוצרים חדשה תחת המותג "רוק".

לוי צופה עוד, שהשקת סדרת המוצרים החדשה של חברת "רוק" תביא לגידול נוסף של כ-10% בהיקף מכירות מוצרי "רוק" בישראל.

סדרת המוצרים החדשה לטיפוח ועיצוב הגוף כוללת 3 מוצרים חדשים: Retinol Anti-Cellulite Moisturising Slimming Care, המצטרף לסדרת מוצרי "רטינול אנטי צלוליט" להפחתת הצלוליט, ו-2 מוצרים המיועדים לטיפול והפחתת סימני מתיחה: Retinol Anti-Stretch Marks ו-Maternity Anti-Stretch Marks.

מוצרי "רוק" משווקים בישראל בלמעלה מ-330 נקודות מכירה, לצד מותגים נוספים עם מובילות עולמית כגון: OB, Clean & Clear, KY, ניוטרוג'ינה ואחרים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה