"קליקה קפה 2007": תחרות פרסום של עולם האינטראקטיב
תחום הפרסום באינטרנט שתופס תאוצה בשנתיים האחרונות, מביא לריבוי משרדי אינטראקטיב ולמעבר של תקציבי פרסום מה"אוף-ליין" ל"און-ליין".
לענף הפרסום קיימות 2 תחרויות שנתיות המסקרות אותו: טקס "קקטו ס הזהב" לבחירת הקמפיינים הקריאטיביים ותחרות ה"אפ"י" לפרסום אפקטיבי. כעת, יוזמים אתרי קבוצת "הארץ" תחרות בשם "הקליקה קפה 2007" לתחום האינטראקטיב הבוחנת את מידת הקריאטיביות של קמפיינים מקוונים.
התחרות תתקיים במהלך החודשים יוני עד אוגוסט, במהלכה ייבחר הקמפיין המקוון הקריאטיבי המוצלח ביותר לשנת 2007.
הזוכים בתחרות יוכלו לזכות ב-2 פרסים איכותיים. במסגרת הפרס במסלול הגלובלי, מפרסם ושני נציגים מהמשרד הזוכה יטוסו לניו יורק וישתתפו בכנס Ad-Tech - כנס הפרסום והטכנולוגיה האינטראקטיבי הבינלאומי.
הכנס משלב כמה מרצי מפתח מהתעשייה העולמית, פאנלים נושאיים שונים, סדנאות למידה ועוד, שנועדו כולם לספק למשתתפים את הכלים והטכניקות הדרושות לשם התמודדות עם העולם התחרותי המשתנה חדשות לבקרים. השנה. ישים הכנס דגש על האופן בו השילוב בין שיווק וטכנולוגיה מעצב את עתידו של המותג.
בנוסף, הזוכים במסלול האורבני, המוקדש כולו השנה לאתר "עכבר העיר", יטוסו לצ'כיה לצפות בהופעה של להקת police.
גולשי קהילת הקפה של "דה מרקר", יחד עם צוות שיפוט מקצועי, ידרגו את הקמפיינים המתמודדים, יגיבו בפוסטים וייקחו חלק פעיל בבחירה. ועדת השיפוט המקצועית תכלול אנשי שיווק מובילים של הלקוחות הגדולים במשק ואנשי מערכת Themarker.
לימור להב, סמנכ"ל המכירות של אתרי קבוצת "הארץ" ציינה כי גם גולשי ה-cafe יוכלו להגיב ולקחת חלק במיזם "free style" וליצור קמפיין מקוון להרצת מועמד פיקטיבי לנשיאות המדינה. "אנו בטוחים שהקריאטיביות בעולם הפרסום המקוון, תבוא לידי ביטוי גם בתחרות השנה ונציג ב"קליקה קפה" את העבודות המעניינות, האיכותיות והיצירתיות ביותר", אמרה להב.