איש השיווק של חודש מאי: אסף מור
איגוד המפרסמים בחר באסף מור, סמנכ"ל השיווק של ערוץ הספורט 5+, כאיש השיווק של חודש מאי.
ערוץ הספורט 5+ מציג שיעור חשיפה מרשימים של 65%, לעומת 20%-25% כמקובל בערוצי ספורט בחו"ל, בנתונים מספריים מדובר ב-650 אלף בתי אב מתוך כמיליון בתי אב המחוברים לממירים דיגיטליים.
גם אתר האינטרנט של הערוץ, שהושק לפני שנה, נוחל הצלחה, לדברי מור, עם קרוב ל-100 אלף גולשים שנכנסים אליו מדי יום."נתון מדהים עוד יותר הוא מספר הדקות שגולש נמצא בממוצע באתר - 23 דקות. ההסבר לכך הוא תוכן הווידאו. הגולשים מוצאים בערוץ חומרים שהם לא הספיקו להגיע אליהם בטלוויזיה".
לאחרונה, השיק ערוץ הספורט שני ערוצים נוספים בתשלום -" 5+live" ו-"5+ גולד". מור מציין, כי בעקבות קמפיין החדרה שבו הושקעו קרוב למיליון דולר, הגיע מספר המנויים לערוצים תוך שבועיים לכ-27 אלף, ואף מאמין שהמספר יעלה ל-100 אלף תוך שנה.
מעבר לערוצי הטלוויזיה, האינטרנט והטלפון, פועל ערוץ הספורט גם במסגרת חוץ-מסכית עם ליגת הוותיקים בכדורגל. "ארגנו את הליגה הזו יחד עם ארגון השחקנים, ולמשחקים הגיעה כמות עצומה של קהל, יותר מאשר מגיע לחלק ממשחקי הליגה", אומר מור.
מבצע אחר שערך הערוץ היה "קורנפלקס של אלופים". "אספנו ילדים מכל רחבי הארץ ונתנו להם הזדמנות להראות מה הם יודעים לעשות. מדובר בילדים שמשחקים בשכונה, ילדים שחלק גדול מהם מוכשרים מאוד, שאין להם זמן או כסף ללכת לחוגי כדורגל", כך לדברי מור.
אסף מור, (36), הגיע לתחום הספורט לפני כשנתיים וחצי, מאז חילופי ההנהלה בערוץ הספורט ומינויו של אבי בר למנכ"ל. בתפקידיו הקודמים, עבד בערוץ הילדים והיה מנהל מחלקת השיווק של ערוץ "פוקס קידס", שמאוחר יותר שינה את שמו ל"ג'טיקס". הוא בעל תואר ראשון בתקשורת ומנהל עסקים מהמכללה למנהל, ומרצה כיום במכללה בתחום התוכן השיווקי.