רשת גולברי מאחדת כוחות
רשת האופנה GOLBARY מגייסת להובלת קמפיין חורף 2007, את שתי הפרזנטוריות של המותג והחברות הטובות - מירי בוהדנה ואילנית לוי. כל אחת תשתכר 100 אלף דולר לעונה.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום "גדי אדר - THINK DESIGN", יעלה בתקציב של חצי מיליון דולר ויכלול סרטון טלוויזיה, קטלוג, מודעות בעיתונות ויחסי ציבור.
כזכור, שיתוף הפעולה עם בוהדנה כפרזנטורית של החברה החל לפני 3 שנים וזכה להצלחה, דבר שהביא את החברה להמשיך את הקשר עמה גם ל-5 העונות הבאות. השנה, בשל הריונה של בוהדנה, נבחרה אילנית לוי, מלכת היופי לשעבר וחברתה הקרובה של בוהדנה, להחליפה בקמפיין הקיץ, שזכה אף הוא לתגובות חיוביות, כך אומרים בחברה.
בשל כך, החליטו, כאמור, ב-GOLBARY לגייס את שתי הפרזנטוריות לקמפיין משותף. לדברי משה גולברי, מנכ"ל GOLBARY, "החיבור בין שתי הכוכבות מהווה עבורנו צעד נוסף במגמה אותה התחלנו לפני 3 שנים עם מירי, המשכנו השנה עם אילנית וכעת, כצעד מתבקש, אנו מאחדים כוחות עם שתי פרזנטוריות מובילות. כיוון שיופיין אינו מוטל בספק, אישיותן נעימה, והן אמהות צעירות, הן מייצגות את דמות הלקוחה הנאמנה ויוכלו בקלות להתחבר למותג".