סופר פארם משקיעה 5 מיליון שקל ביריד יופי בינלאומי

ה-Beauty City יתקיים ב-26-28 ביוני בגני התערוכה בתל אביב; למעלה מ-40 מותגים מתחומי האופנה, טיפוח ובישום יציגו את החידושים של 2007
אפרת אדיר |

רשת "סופר פארם" יוצאת במהלך שיווקי של תערוכת יופי בינלאומית, בהשקעה של 5 מיליון שקל. היריד יתקיים בתאריכים 26-28 ביוני בגני התערוכה בתל אביב, תחת השם: Beauty City.

למעלה מ-40 ספקים של הרשת ישתתפו ביריד, ביניהם: לנקום, ג'יבנשי, בולגרי, קלרינס, קלווין קליין ,דולצ'ה וגבאנה, מייק אפ פור אבר ועוד, ויציגו את החידושים החמים בשוק שהושקו לאחרונה בעולם.

לצד התערוכה, ייערכו במתחם לאורך כל שעות היום אירועי תוכן משלימים לעולם היופי, כגון: תצוגות אופנה של מותגים בינלאומיים מובילים (פראדה, דולצ'ה וגבאנה, איב סן לורן, זאן פול גוטיה, מיו מיו ועוד), מיצגי שיער, מתחמים של מעצבי אפנה ישראלים, תערוכת צילומי נשים ועוד.

יאיר עשהאל, משנה למנכ"ל סופר פארם, על הפקת היריד: "כרשת המובילה את תחום הטיפוח והיופי בישראל, ראינו לנכון להביא לקהל לקוחותינו אירוע חווייתי יוצא דופן, בו תוכל כל אחת להתרגש מכל עולמות היופי במקום אחד. זוהי דרך נוספת שלנו לתקשר עם לקוחות הרשת בעולמות תוכן מחוץ לחנות, המשלימים את חווית הרשת".

הכרטיסים לאירוע יימכרו ברשת סופר פארם בלבד, כאשר עלות הכניסה היא 30 שקל או 15 שקל, לכל הרוכש בסופר פארם בסכום של 149 שקל ומעלה. לקוחות מועדון "לייף סטייל" יקבלו כרטיס ראשון חינם, על קנייה מעל 149 שקל.

את היריד מפיקה חברת פרומרקט ואת מיצגי האופנה, השיער ובגדי הים מפיקים ומביימים מוטי רייף וגיא המאירי. יריד ה-Beauty City ילווה בקמפיין פרסום בכיכובו של גיל ריבה, אשר זהו לו קמפיין ראשון. הקמפיין יכלול פרסום בטלוויזיה, עיתונות ואינטרנט, באמצעות באומן בר ריבנאי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה