האגיס בג'ינס: שיתוף פעולה של שנקר וחוגלה קימברלי
חוגלה קימברלי יוצאת במהלך חדשני וייחודי למותג האגיס ומשיקה בשיתוף עם ביה"ס הגבוה להנדסה ועיצוב "שנקר", מהדורה מוגבלת לקיץ 2007 של האגיס ג'ינס.
לרגל ההשקה, הוקמה חנות יעודית למותג בשם "האגיס ג'ינס סטור", בה יימכרו חיתולי ג'ינס ואביזרי ג'ינס ייחודיים לתינוקות. הפתיחה ביום חמישי הקרוב (31.5) והחנות תיסגר לאחר שבועיים.
הקולקציה והחנות יתוקשרו בקמפיין חדש באמצעות מקאן אריקסון, תחת הקונספט: "החיתול שאני רוצה להשוויץ בו", בהשקעה כוללת של 2.5 מיליון שקל.
לדברי יריב ארדון, מנהל חטיבת פרסונל קר בחוגלה: "האגיס הוא המותג מספר אחד בשוק הלא מזון בישראל וכמוביל שוק אנו מחוייבים להמשיך ולהביא חידושים וריגושים. המהלך שכולל את פתיחת חנות האגיס ג'ינס הוא פריצת דרך בתחום החיתולים בארץ ובחו"ל".
האגיס ג'ינס ישווק במהדורה מיוחדת בחודשי הקיץ במידות 3, 4, 4+ ו-5. המחיר המומלץ לאריזת חיתולי ג'ינס הוא 74.90 שקל.
על פי דו"ח נילסן אפריל 2007, שוק החיתולים בשנה האחרונה מוערך בכ-150 מיליון דולר (מחירי צרכן) ובצמיחה של 4.5%. המותג "האגיס" מבית חוגלה קימברלי מוביל את השוק עם נתח שוק של 52.9% (כספי) והוא צומח ב-8%.
בסך הכל, מחזיקה חוגלה קימברלי נתח שוק של 70.2% (כספי) בזכות פעילותה גם עם המותג "טיטולים" (נתח שוק כספי 17.3%) הנמצא בצמיחה מואצת אף הוא.