קבוצת שטראוס אומרת כן לסטור נקסט

בחרה בחברת המידע הקמעונאי כספקית המידע השיווקי העיקרית לקבוצה
אפרת אדיר |

קבוצת שטראוס בחרה ב"סטור נקסט" כספקית שירותי המידע השיווקי העיקרית שלה. במסגרת ההסכם שנחתם בין השתיים, תשתמש "שטראוס ישראל" בנתונים שוטפים שמספקת "סטור נקסט" על נתחי השוק, המחירים הממוצעים וזמינות מוצרים בחנויות.

יצויין, כי המידע השיווקי של סטור נקסט מבוסס על נתוני מכירות בחנויות המזון בהיקף שנתי של למעלה מ-23 מיליארד שקל.

שטראוס תשתמש במוצרי המידע של סטור נקסט לצורך ניהול אפקטיבי של המהלכים השיווקיים של הקבוצה ומעקב אחרי מגמות בשוק. בין היתר, כולל ההסכם, שימוש במערכת מידע שיווקי StoreNext SMART, ניתוחי פאנל צרכנים וניתוחי סלי קנייה.

לדברי מיכל גור-שביט, מנהלת האסטרגיה השיווקית של קבוצת שטראוס, "לאחר בחינה מעמיקה של השחקנים בתחום בחרנו בסטור נקסט כספק מידע עיקרי. סטור נקסט מכסה את מרבית השווקים בהם אנו נמצאים, כולל השוק הפרטי וחנויות הנוחות".

לדברי בועז משען, סמנכ"ל השיווק בסטור נקסט: "אנו שמחים על בחירתה של קבוצת שטראוס ועל הרחבת שיתוף הפעולה עם כל גורמי הקבוצה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה