הישג בינלאומי: 7 עבודות של שלמור בפסטיבל ניו יורק

7 העבודות שעלו לגמר, ממקמות את פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R בין 25 המשרדים המובילים בעולם, בגמר הפסטיבל
אפרת אדיר |

משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R נוחל הצלחה ברמה הבינלאומית בענף וזוכה לכך ש-7 עבודות שונות של המשרד העפילו לשלב הגמר של "פסטיבל ניו יורק 2007" בקטגוריות שונות.

עם העלייה של 7 העבודות לגמר, נמצא שלמור בין 25 המשרדים המובילים בעולם, בגמר פסטיבל ניו-יורק. בנוסף, שלמור אבנון עמיחי Y&R מדורג ראשון בהישגים בפסטיבל בין כל משרדי Y&R בעולם, כאשר אחריו נמצא Y&R ניו-יורק עם 4 עליות לגמר ו-Y&R ארגנטינה עם 3 עליות לגמר.

פסטיבל ניו-יורק הינו אחד הפסטיבלים הגדולים בעולם, ומידי שנה מתמודדות בו מעל 15,000 פרסומות מכל רחבי העולם. הפסטיבל מחולק על פי קטגוריות שונות של טלוויזיה, פרינט, אינטראקטיב ועוד.

בין העבודות העולות לגמר משלמור, נמצאים קמפיינים שזכו להכרה בינלאומית בעיתונות המקצועית (Campaign UK) ובפרסי קקטוס הזהב 2007.

העבודות הן: קמפיין תפוצ'יפס שזכה במדליית כסף בקקטוס 2007; קמפיין הבלונים של orange עבור חבילת 200 דקות; קמפיין שילוט החוצות של דפי זה; מודעת קטשופ היינץ שזכתה בזהב בקקטוס; סרטון "האף" של דפי זהב; ושני סרטוני טלוויזיה עבור הוועד למלחמה באיידס.

לדברי גדעון עמיחי, מנהל קריאטיב ראשי בשלמור: "הצלחת הפרסום הישראלי בחו"ל, הינה מזמן תופעה מבורכת, שכולנו בענף צריכים להלל ולשבח. רק כך נוכל ביחד להעלות את קרנו של הענף הן בעיני הלקוחות בארץ והן בעיני בכירי תעשיית הפרסום העולמית".

עוד הוסיף עמיחי: "אני שמח שאנחנו רואים פרי לעמלנו. בשנתיים האחרונות אנו משקיעים מאמצים אדירים ביצירת קונספטים בינלאומיים עבור לקוחותינו. הפרסום הישראלי מוכיח שוב ושוב כי ניתן ליצור בישראל פרסום איכותי ברמה בינלאומית".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה