סבב מינויים בחטיבת האינטרנט של "דה מרקר"
הדס גולדשטיין, מנכ"ל TheMarker (דה מרקר), הודיעה היום (ג') על סבב מינויים בחטיבת האינטרנט של "דה מרקר" מקבוצת הארץ. במסגרת זו, רועי קורן מונה למשנה למנכ"ל "דה מרקר", איל סלוניקי מונה לסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי ולימור להב מונתה לסמנכ"לית המכירות.
לדברי הדס גולדשטיין: "לאור הקמתו של אתר "עכבר העיר", הקמת TheMarker café, השקת אתר IT חדש בשבועות הקרובים ופעילויות רבות שנמצאות בקנה, ראינו צורך בהגדלת המערך הניהולי של הארגון. רועי קורן, העובד כ-5 שנים בארגון, איל סלוניקי, העובד כ-3 שנים בארגון ולימור להב יהוו סוללה ניהולית, מקצועית, מנוסה וחזקה, ההולמת את האתגרים החדשים העומדים בפנינו".
רועי קורן (36), כיהן עד כה כסמנכ"ל השיווק ופיתוח עסקי. בעבר, שימש קורן כמנהל מכירות ב"דורן תקשורת", והיה אחראי על הקמתן של יחידות הכנסים והפרויקטים השיווקיים בחברה. במסגרת תפקידו החדש יהיה אחראי על כל מערך המכירות והשיווק ב"דה מרקר" ועל הסינרגיה והשיתוף בין שתי המחלקות.
איל סלוניקי (36), כיהן עד כה כמנהל אתר Haaretz.com וכסמנכ"ל המכירות של קבוצת אתרי "דה מרקר. בעבר, שימש סלוניקי, בעל תואר MBA, כמנהל פיתוח עסקי ושיווק בסטארט-אפ Valis. במסגרת תפקידו החדש, יהיה אחראי על כל פעילויות שיווק האתרים, הכנסים, הפרוייקטים הפרסומיים, הרשת החברתית והסלולר.
לימור להב (30), שימשה בעבר כסמנכ"לית רדיו תל אביב 102FM והייתה אחראית על חטיבות המכירה והשיווק ברדיו. במסגרת תפקידה, תהיה אחראית להב על מערך המכירות של כל אתרי הקבוצה.