ישראכרט רכשה את ברייק הזהב בגמר "רוקדים עם כוכבים"
חברת כרטיסי האשראי "ישראכרט" לקחה את "ברייק הזהב" בגמר תחרות "רוקדים עם כוכבים" שתתקיים מחר (28.5) במרכז סוזן דלל בתל אביב ותשודר בשידור חי בערוץ 2.
שווי הברייק, אשר יופיע רגע לפני ההכרזה על הזוכה בתחרות, מוערך בענף הפרסום בכ-20 אלף דולר ובו תציג ישראכרט קמפיין חדש לכרטיס האשראי MORE, בהשקעה כוללת של 700 אלף דולר. כרטיס more מונפק ישירות על ידי ישראכרט ומעניק מסגרת אשראי חוץ בנקאי ללקוחות כל הבנקים.
ישראכרט היא נותנת החסות הראשית לגמר הגדול, לאחר שהעניקה חסות לתכנית במהלך כל העונה הנוכחית. בנוסף, מעניקה ישראכרט לזוכים את פרס בסך 80 אלף שקל אותם יתרום הזוג הזוכה למוסד תרבותי לפי בחירתו. את הפרס לזוכים בגמר יעניק חיים קרופסקי, מנכ"ל ישראכרט.
חיים קרופסקי אמר היום (א'): "דרכה של ישראכרט שזורה שנים ארוכות כחוט השני בתחום התרבות הישראלית. אנו רואים בכך הזדמנות להשקיע בלקוחותינו ולתרום לקהילה. הקשר עם "רוקדים עם כוכבים" מאפשר לנו להציע תרבות זמינה ונגישה לכל לקוחותינו ולהגיע לכל בית בישראל".
הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R ויימשך כ-3 שבועות. במרכז הקמפיין סרטון המבוסס על משחק הילדים "סבתא בישלה דייסה" וממשיך את קונספט: "הנאה היא...", המלווה את ישראכרט בחודשים האחרונים תחת הסיסמה: "ישראכרט - ליהנות מהחיים...". את הסרט ביים דרור שאול (במאי הסרט "אדמה משוגעת").
בנוסף, כולל הקמפיין גם מודעות בעיתונות היומית, פרסומים ברדיו, באינטרנט ודיוור ישיר ללקוחות ישראכרט.