"הגלויה של שלי" מפיצה זרעי חמניות ברחבי הארץ

כחלק מקמפיין אינטראקטיבי לוודקה אבסולוט
אפרת אדיר |

פלטפורמת הקד"מ "הגלויה של שלי", מותחת את גבולות היצירתיות עם קמפיין גלויות אינטראקטיבי לוודקה אבסולוט. הקמפיין כולל שקיות נייר מעוצבות המכילות זרעי חמניות לזריעה באדנית או בגינה. בחזית של כל שקית מופיעה מודעת ABSOLUT SPRING מתוך קמפיין האביב בביצוע משרד הפרסום TBWA ארה"ב ובצידה האחורי הוראות זריעה, השקיה וטיפול בפרחי החמניות.

בתוך כך יופצו השקיות עם זרעי החמניות ברחבי הארץ עד לגמר המלאי.

שלי רוקח, מנכ"ל "הגלויה של שלי": "קמפיין שקיות הזרעים מהווה מחוז חדשנות אינטראקטיבי ייחודיי במכלול עולם הקשר שלנו עם קהל הצרכנים. זוהי גישה היוצרת שיח אמיתי עם קהל היעד תוך שיתופו בעולם התוכן של וודקה אבסולוט, הנגזרת מגישתנו הדוגלת ביצירת מעורבות אמיתית של הציבור בקמפיין. אני מאמינה שהשקיות תתקבלנה באהדה רבה ועד מהרה נראה בישראל אלפי חמניות פורחות באדניות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה