ויסוצקי משקיעה 3 מיליון שקל בקידום משקאות אייס T
מעלה קמפיין חדש באמצעות יהושע TBWA תחת הסיסמא: "The cool side of tea"
חברת ויסוצקי משקיעה 3 מיליון שקל בקידום משקאות אייס-T לקראת עונת הקיץ. הקמפיין, באמצעות פרסום יהושע TBWA, עולה תחת הסיסמא: "The cool side of tea".
בעבר שווק התה הקר כמשקה קל, צעיר ונועז. כעת, בקמפיין החדש מתקשרת ויסוצקי גם את הערכים הבריאותיים והטבעיים של המותג.
רוני וינשטיין, מנכ"ל ויסוצקי: "בשנתיים האחרונות, הכפילה קטגוריית התה את עצמה. הציבור מעדיף לשתות משקאות תה קרים על פני משקאות מוגזים הנתפסים כלא בריאים".