HOT ממשיכה בתחרות על הטריפל פליי
חברת הכבלים HOT ממשיכה בתחרות מול בזק ו-YES ומעמיקה את התחרות בתחום ה"טריפל פליי" (Triple Play) באמצעות מיקוד אסטרטגיית המכירה ללקוחות קיימים ולקוחות חדשים.
בנוסף, מעדכנת HOT את המחירים לכ-7% מלקוחות החברה אשר נמצאים במסלול בסיס + 3 חבילות. העדכון הנו של 1.9% מ-215 שקל לחודש ל-219 שקל לחודש (כולל מע"מ) וייחל ב-1 ביוני.
יצויין, כי חבילת הבסיס ומחיר חבילות ה- Triple Play נותרו כשהיו והעדכון אינו חל על לקוחות קיימים הנמצאים במסלולי מבצע והתחייבות או במסלול בסיס + 5 חבילות תוכן ובמסלולי העולם הרחב ופלטינום.
לדברי יוסי לובטון, סמנכ"ל שיווק HOT: "היתרון של לקוח Triple Play ב-HOT על פני לקוחות של חברות אחרות הוא עצום וחד משמעי. ראשית, HOT מבטיחה לספק את השירותים הטובים והמתקדמים ביותר המוצעים בשוק בכל תחום - טלוויזיה רב ערוצית עם שרות ה-VOD, טלפון קווי מתקדם והאינטרנט המהיר בישראל. שנית, המנוי מקבל את כל השירותים מחברה אחת, כך הצרכן שולט טוב יותר בהוצאות התקשורת הביתיות ומונע בזבוז מיותר וכן למנוי יש כתובת אחת ומספר טלפון אחד לכל פנייה ועניין".