100 אלף כוסות קפה ב-3 ימים
ארוע "NESCAFE בכיכר", המתקיים זו השנה השלישית, נחל הצלחה ומעל ל-85 אלף איש ביקרו בבית הקפה הגדול שהפעילה חברת אסם משווקת NESCAFE בישראל, בשיתוף עם עיריית תל-אביב בכיכר רבין.
בית הקפה הוקם בלב הכיכר, על שטח של 7,500 מ"ר, והציע במשך שלושה ימים, 9-11 במאי, חוויה של קפה איכותי בשילוב מגוון פעילויות תרבותיות, מוסיקליות וספרותיות. האירוע כלל הופעות של אמנים, ביניהם: מוש בן ארי, גידי גוב, להקת הדורבנים, לילה מלקוס ועוד, והרצאות סופרים, ביניהם: צור שיזף ולני רביץ. כל הפעילויות היו פתוחות לקהל הרחב, ללא תשלום.
אסם השקיעה בפעילות "NESCAFE בכיכר" כמיליון וחצי שקל. מנתוני החברה עולה, כי במהלך האירוע שתו המבקרים למעלה מ-100 אלף כוסות קפה. התפריט שהוצע לקהל המבקרים כלל מגוון עשיר של משקאות קפה מקוריים ייעודיים לאירוע, ביניהם משקאות המשלבים קפה וגלידה, קפה ואלכוהול ועוד.
לדברי תמר אחיטוב, מנכ"ל חטיבת הקפה והמאפה באסם, "הצלחת אירוע "Nescafe בכיכר" הוכיחה עד כמה הישראלים אוהבים את החיבור בין קפה לעולמות התוכן מתחום התרבות. הקהל נהר בהמוניו לכיכר ונהנה מחוויית קפה כוללת של מוסיקה טובה, ספרות ומשקאות קפה איכותיים".
האירוע הופק על ידי חברת מומנטום מקבוצת מקאן-אריקסון.