מלם נכנסת לשוק ההדרכה: רוכשת את ריאלטי ב-11 מ' ש'
חברת טכנולוגיות המידע מלם , מקבוצת מלם-תים, רוכשת את מלוא פעילותה של חברת ריאליטי, המתמחה בפיתוח מתודולוגיות הטמעה, הדרכה, ליווי ופיתוח ההון האנושי בארגון, תמורת 11.5 מיליון שקל. בכפוף לעמידה ביעדי ביצוע בשנה הקרובה, עשויה התמורה לגדול לסכום של עד 2 מיליון שקל נוספים.
ריאליטי מספקת מענה כולל לשיפור תפוקה בארגונים, ניהול והטמעת שינויים ומתמחה בפיתוח ותפעול פרוייקטי הדרכה, הטמעה והכשרה, פיתוח הדרכה, ייעוץ ארגוני, פיתוח טכנולוגי בתחומי ההדרכה ואספקת שירותים אלו במיקור חוץ לארגונים מובילים במשק. הכנסות ריאליטי ב-2006 הסתכמו ב-25 מיליון שקל.
בין לקוחותיה המרכזיים של ריאליטי: בנקים וגופים פיננסים, מערכת הביטחון, חברות תקשורת והייטק.
מנכ"ל מלם, לוי הלוי: "רכישת ריאליטי נועדה לשמש זרוע ההדרכה של קבוצת המחשוב הגדולה בישראל. התמחותה של ריאליטי בתחום פיתוח המתודולוגיה, הליווי וההדרכה, לצד היותה מהחברות המובילות והמוכרות בשוק זה, משתלבת עם האסטרטגיה של מלם להרחבת מגוון פעילותה במטרה לספק פתרונות כוללים עבור לקוחותיה, וכן לשמש מרכז הכשרה ופיתוח לעובדי הקבוצה".
עוד הוסיף הלוי, כי ריאליטי תשמר את עצמאותה כחברת בת של מלם, ומייסד ומנכ"ל החברה, אמיר פישמן ימשיך בתפקידו לפחות בשלוש השנים הקרובות. סמנכ"ל התפעול, אמיר לאופר ימשיך בתפקידו לפחות בשנתיים הקרובות.
מנכ"ל ריאליטי, אמיר פישמן: "אני מאמין כי ארגון אפקטיבי מורכב מסימביוזה בין אנשים וטכנולוגיות. השילוב בין תחום הפתרונות הטכנולוגיים לבין המיומנויות האנושיות, הדרכה נכונה והטמעת התהליכים תוך ניהול מושכל של השינוי, מוביל ליעילות ומקסום הפוטנציאל הארגוני. החיבור בין מלם וריאליטי ממצה תפיסה זו עבור לקוחותינו".