בנק ירושלים בקמפיין לקידום פעילות ניירות ערך

בהיקף של 40 אלף דולר; בנוסף, מציע הבנק לפותחים חשבון השקעות, החזר של 50% מהעמלות שישולמו ברבעון הראשון בסכום של עד 200 שקל
אפרת אדיר |

בנק ירושלים יוצא בקמפיין פרסומי בהיקף של 40 אלף דולר לקידום פעילות הבנק בניירות ערך. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום אי-דיאולוג'יק ויכלול באנרים באתרי אינטרנט מובילים, מיסרונים בסלולארי, דיוור ישיר, כנסים, מודעות בסניפים ודפי מידע שיחולקו ללקוחות. לדברי מנהלת מערך השיווק בבנק ירושלים, דינה פרומוביץ', "היום, בעידן בו התחרות בשוק הפיננסי גוברת, חשוב לנו להדגיש את היתרונות שמציע בנק ירושלים. הקמפיין פונה ללקוחות כל הבנקים ובתי ההשקעות ומציע שילוב בין יתרונות של בנק ובית השקעות פרטי. כחלק מהמערכת הבנקאית הנתונה תחת פיקוח רגולטורי, מספק בנק ירושלים בטחון מלא לכספי הלקוח ומאידך, כגוף הנהנה ממיעוט בירוקרטיה, יש לנו היכולת להציע זריזות, עמלות אטרקטיביות, יחס אישי וייעוץ פרטני גם ללקוחות קטנים".

הקמפיין יצא תחת הסיסמא: "להשקיע בשוק ההון זו החלטה חשובה, לנהל את השקעותיך בבנק ירושלים זו החלטה מוצלחת". בנוסף, במסגרת הקמפיין יציע הבנק לפותחים חשבון השקעות, החזר של 50% מהעמלות שישולמו ברבעון הראשון בסכום של עד 200 שקל. למשקיעים חדשים יוענק גם ספר לימוד על שוק ההון או מנוי חינם למשך 6 שבועות לאתר החדשות הכלכליות, "חדשות.COM".

בנק ירושלים משרת כ-110,000 לקוחות קמעונאיים באמצעות מערך של 15 סניפים. הבנק פועל בארבעה תחומים עיקריים: פעילות עם משקי בית, מימון בניה למגורים בשיטת "ליווי סגור", בנקאות פרטית לתושבי חוץ ושוק ההון והחיסכון.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה