בנק ירושלים יפרסם את ניהול התיקים באינטרנט

מעלה קמפיין של 40 אלף דולר עם אי-דיאולוג'יק, תחת הסיסמא: "להשקיע בשוק ההון זו החלטה חשובה, לנהל את השקעותיך בבנק ירושלים זו החלטה מוצלחת"
שי פאוזנר |

בנק ירושלים יוצא בקמפיין פרסומי בהיקף של 40,000 דולר לקידום פעילות הבנק בניירות ערך. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום אי-דיאולוג'יק ויכלול באנרים באתרי אינטרנט מובילים, מיסרונים בסלולארי, דיוור ישיר, כנסים, מודעות בסניפים ודפי מידע שיחולקו ללקוחות.

לדברי מנהלת מערך השיווק בבנק ירושלים, דינה פרומוביץ', "היום, בעידן בו התחרות בשוק הפיננסי גוברת, חשוב לנו להדגיש את היתרונות שמציע בנק ירושלים. הקמפיין פונה ללקוחות כל הבנקים ובתי ההשקעות ומציע שילוב בין יתרונות של בנק ובית השקעות פרטי. כחלק מהמערכת הבנקאית הנתונה תחת פיקוח רגולטורי, מספק בנק ירושלים בטחון מלא לכספי הלקוח ומאידך, כגוף הנהנה ממיעוט בירוקרטיה, יש לנו היכולת להציע זריזות, עמלות אטרקטיביות, יחס אישי וייעוץ פרטני גם ללקוחות קטנים".

הקמפיין יצא תחת הסיסמא: "להשקיע בשוק ההון זו החלטה חשובה, לנהל את השקעותיך בבנק ירושלים זו החלטה מוצלחת". בנוסף, במסגרת הקמפיין יציע הבנק לפותחים חשבון השקעות החזר של 50% מהעמלות שישולמו ברבעון הראשון (עד 200 ₪). למשקיעים חדשים יוענק גם ספר לימוד על שוק ההון או מנוי חינם למשך 6 שבועות לאתר החדשות הכלכליות "חדשות. "COM.

בנק ירושלים משרת כ-110,000 לקוחות קמעונאיים באמצעות מערך של 15 סניפים. בנק ירושלים הוא בנק מסחרי מתמחה, הפועל בארבעה תחומים עיקריים: פעילות עם משקי בית, מימון בניה למגורים בשיטת "ליווי סגור", בנקאות פרטית לתושבי חוץ ושוק ההון והחיסכון. בנוסף, מספק הבנק שירותים למשקי הבית בתחומים הבאים: משכנתאות והלוואות לדיור, הלוואות לרכישת רכב, חסכונות ופיקדונות, השקעות בשוק ההון ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה