הפרסומת של חודש אפריל: סטימצקי - דיאלוג ספרים

הפרסומת זכתה ב-110 נקודות, מתוכן 37% עבור תרומה למותג ו-36% עבור קריאטיביות
אפרת אדיר |

מכון המחקר "מותגים" עורך, אחת לחודש, סקר פרסומות באתר OTOT בקרב 300 חברי איגוד המפרסמים ובוחר את הפרסומת האפקטיבית של החודש, על פי קטגוריות של תרומה למותג ורמת קריאטיביות. בסקר שנערך לגבי פרסומות חודש אפריל 2007, דורגה במקום הראשון הפרסומת של "סטימצקי - דיאלוג ספרים בחנות".

הפרסומת, מבית שלמור, אבנון עמיחי Y&R, זכתה ב-110 נקודות, 37% עבור תרומה למותג ו-36% עבור קריאטיביות. יצויין, כי חישוב מספר הנקודות המשוקלל הוא: אחוז התרומה למותג X 2 + אחוז הקריאטיביות.

במקום השני דורג "חלב תנובה מועשר בברזל - ילד מושך מגנטים" של פרסום גיתם BBDO, עם 38 נקודות - 11% עבור תרומה למותג ו-16% עבור קריאטיביות.

למקום השלישי הגיעו שתי פרסומות: "בזק - רשת ביתית - תזרקי אותו", של פרסום יהושע TBWA, עם 28 נקודות - 9% עבור תרומה למותג ו-10% עבור קריאטיביות; והפרסומת של "דלתא - תחתונים - כדורסל" של פרסום זרמון גולדמן, גם היא עם 28 נקודות - 11% עבור תרומה למותג ו-6% עבור קריאטיביות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה