קניון גן העיר מנסה למשוך מבקרים עם חנויות מותג

במסגרת הרענון, FOX שכרה חנות בשטח של 200 מ"ר לפי 40 דולר למ"ר ל-10 שנים; Nautica שכרה חנות בשטח של 84 מ"ר לפי 50 דולר למ"ר לשנתיים
אפרת אדיר |

קניון "גן העיר" שבתל אביב מגדיל את פלח האופנה: הרשתות FOXו"נאוטיקה" נכנסו בימים אלה למרכז הקניות היוקרתי, הצמוד לבניין העירייה בעיר.

רשת FOX, המתמחה בהלבשת בייסיק אופנתית לכל המשפחה, שכרה בקומת הכניסה, חנות בשטח של 200 מ"ר תמורת 40 דולר למ"ר למשך 10 שנים. חנות מאכלסת את כל ארבע הקטגוריות של המותג: אופנת נשים, גברים, ילדים ותינוקות..

רשת Nautica הבינלאומית, המתמחה בהלבשת קז'ואל אופנתית בהשראה ימית, שכרה חנות בשטח של 84 מ"ר, גם היא בקומת הכניסה, תמורת 50 דולר למ"ר. הסכם השכירות הוא לתקופה של שנתיים, עם אופציה להארכה לשנתיים נוספות.

דדי ריזל, מנכ"ל קניון גן העיר: "כניסתן של FOX ו-Nauticaהיא חיזוק משמעותי לפלח האופנה של הקניון, והיא ממשיכה את האסטרטגיה שלנו לגוון את תמהיל העסקים בתחום זה כדי לתת מענה לצרכנים מכל הגילים".

קניון "גן העיר" משתרע על 21,000 מ"ר, מתוכם 13,000 מ"ר שטחי מסחר הנמצאים בתפוסה מלאה. במקום כ-100 חנויות, הנחלקות לשלושה סוגים עיקריים: יותר מ-40 חנויות של רשתות ארציות מובילות, כ-20 חנויות יוקרה ומותגים בינלאומיים ועוד למעלה מ-30 חנויות מקומיות, ביזמות פרטית.

מהנהלת הקניון מדווחים על מספר מבקרים ביום חול של כ-9,500 בממוצע ופדיון למ"ר ב-2006 שעמד על 415 דולר בממוצע. לדברי ריזל, מדובר בגידול של 12% לעומת פדיון 2005.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה