הזוכה בתחרות "פרפר הזהב": PUBLICIS WEBIMAGE
במסגרת הכנס השנתי של MSN ישראל שמתקיים בימים אלה באילת לשיווק ופרסום באינטרנט ובמדיה הדיגיטלית, התקיימה גם תחרות "פרפר הזהב" - התחרות השנתית בין משרדי הפרסום האינטראקטיבי בישראל.
התחרות שהפכה למסורת בענף, נותנת למשרדי הפרסום במה להציג את יכולותיהם ביצירת קמפיין אינטרנטי בפני נציגות רחבה ורלוונטית של שוק השיווק והפרסום בישראל. השנה הוחלט שהתחרות תקדם נושא חברתי כאוב - המאבק בתאונות הדרכים, במטרה לקדם את המודעות והמעורבות במאבק החשוב.
הקמפיין הזוכה שייך למשרד הפרסום Publicis Web Image, תחת הסיסמא: "אם שותים...מחכים". במסגרת הזכייה, יקודם הקמפיין באופן בולט וללא תמורה בקבוצת אתרי msn.co.il ויציין תחילתה של פעילות ענפה לקידום המאבק בתאונות הדרכים.
ניתן לצפות בקמפיין הזוכה בכתובת: http://www.webimage.co.il/b4udrive/
ליאור כרמל, מנהל ההקמה של הרשות הלאומית החדשה לבטיחות בדרכים: "המטרה של כולנו היא להציל חיים באמצעות הגברת המודעות לחשיבות העליונה של בטיחות בדרכים ושמירה על החוק. האינטרנט הוא כוח עולה בהשפעה על מודעות הציבור בכלל ובני הנוער וצעירים בפרט, ואני מברך את פורטל msn ישראל על כך שבחרו לשים את הנושא במרכז הכנס השנתי שלהם, ואת PUBLICIS WEBIMAGE על המקוריות והתרומה למטרה החשובה".