אינטרסייט משדרת את מערכת e-Rate למדידת פרסום מקוון
כתגובה לגידול המתמשך בהיקפי הפרסום המקוון בישראל, משדרגת אינטרסייט את מערך השרתים של eRate - מערכת מדידת פרסום המשמשת כיום כסטנדרט למדידת פרסום באינטרנט על-ידי חברות האינטראקטיב השונות.
לאחר השדרוג, תוכל המערכת למדוד למעלה מ-350 מיליון חשיפות ליום כיום מודדת המערכת כ-200 מיליון חשיפות בממוצע ביממה. השדרוג בוצע באמצעות הרחבת חוות השרתים של החברה והוספת שרתים חדשים.
איתי אולניק, מנכ"ל אינטרסייט מסר כי המהלך נובע ממחויבותה של החברה לאספקת יכולת מדידה מדויקת ומקיפה של כל צרכי הפרסום השונים של חברות האינטראקטיב השונות. "שוק האינטראקטיב גדל משנה לשנה ואנו מחוייבים להמשיך ולספק רמת שירות וזמינות מירביים ללקוחותינו. גידול בהיקפי הפרסום משמעו שעלינו להרחיב ולשפר את יכולות המדידה והניטור שלנו - וכך אנו עושים", אמר אולניק.
עוד מדווח אולניק, כי היקף ההשקעה הנוכחית בשדרוג המערכות עשויה להגיע ללמעלה מ-100 אלף דולר.