אנרג'י של שטראוס במהלך של 2 מיליון ש' בדגנים

משיקה לראשונה בישראל, סדרת חטיפי דגנים העונה לדבריה, לשישה צרכים שונים שהותאמו במיוחד לטעם של הצרכן הישראלי
שי פאוזנר |

אנרג'י מקבוצת שטראוס מכריזה על מהלך אסטרטגי בתחום חטיפי הדגנים. החברה משיקה לראשונה בישראל, סדרת חטיפי דגנים חדשנית וייחודית העונה לשישה צרכים שונים שהותאמו במיוחד לטעם של הצרכן הישראלי. היקף ההשקעה במהלך נאמד בכ-2 מיליון דולר, תחת הסיסמא: "תעשו לעצמכם משהו טוב".

עומר פלום מנכ"ל אנרגי מקבוצת שטראוס אמר היום: במסגרת מהלך אסטרטגי אותו אנו מובילים בתחום חטיפי הדגנים, אנו משיקים היום סדרת חטיפי דגנים חדשנית וייחודית העונה לשישה צרכים שונים. כל אחד מהחטיפים בסדרה החדשה מבוסס על דגנים, בשילוב עם תוספים אקטיביים, ויטמינים ומינרלים . השילובים הותאמו לכל אחד מהצרכים על ידי צוות יועצי תזונה, דיאטה וספורט, בעקבות תהליך מחקר ופיתוח ארוך. זהו למעשה לב החידוש. על פי מחקרים ובדיקות מעמיקות, נבחרו המרכיבים שמאפשרים לגוף להעצים את היכולות שלו. כדוגמת חומצות אמינו מסועפות באנרג'י ספורט".

קרן ארבל הרשקוביץ, מנהלת השיווק של אנרג'י מקבוצת שטראוס אמרה היום: "סדרת הדגנים החדשה פותחת לצרכן עולם חדש של אפשרויות. לא עוד חטיף שנתפש "בריא באופן כללי" .לא עוד אותו חטיף שאמור להתאים לצרכן גם לספורט , גם לדיאטה ,גם להנאה. אלא סדרה אחת של חטיפים, שכל אחד מהם מותאם לצורך ספציפי. סדרת חטיפי הדגנים החדשה של אנרג'י היא פריצת דרך בתחום החטיפים בכלל ובתחום חטיפי הדגנים בפרט. גם העיצוב החדשני ויוצא הדופן של הסדרה, מעיד על כך שמדובר בגישה חדשה ושונה מכל מה שנמצא בשוק וכל זאת במגוון טעמים אשר פותחו – בארץ - במיוחד על פי טעמו של הצרכן הישראלי".

המהלך ילווה בקמפיין פרסום שיכלול קמפיין טלוויזיה וקמפיין חסויות באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי תקשורת שיווקית וכן פעילות קד"מ אינטנסיבית שתכלול הסברה והטעמות לצרכנים.

על שוק חטיפי הדגנים: שוק חטיפי הדגנים נאמד בכ – 150 מיליון ₪ בשנה. עלית אנרג'י מובילה את שוק חטיפי הדגנים למבוגרים עם נתח שוק של 36% (נילסן מרץ, כספי 2006). נתחי שוק של המתחרים: תלמה 15%, נטורל ואילי 11%, שופרסל 11%, free – 11%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה