רשת DOMO מתכננת התרחבות עם 4 סניפים חדשים
רשת DOMO נפתחה לפני כשנה וחצי במטרה לבסס עצמה בתחום מוצרי המטבח והאירוח לקהל הפרטי והמקצועי. הרשת נמצאת בבעלות פרטית של ערן ויזר וקבוצת משקיעים.
חנות הדגל שנפתחה בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה זוכה, לדברי הבעלים, כהצלחה גדולה, בה נמכרים עשרות אלפי פריטים ב-10 מחלקות מקצועיות.
במקביל, נפתחה תת-רשת בקונספט של "חנות בתוך חנות" תחת השם: DM by DOMO. חנויות אלו נפתחו בתוך רשת "טיב טעם" בראשון לציון, נתניה, מודיעין ואשדוד.
כעת, מתכנן ערן ויזר להשקיע בחברה למעלה מ-2 מיליון דולר בפתיחת 3 סניפים נוספים, כאשר אחד מהם נפתח הבוקר (ה') בקניון רמת אביב.
לגבי רמת התמחור של המוצרים, אומר ויזר, כי מגוון המוצרים הרחב המוצע בסניפי DOMO פונה לכל אחד ולכל כיס. במחלקות הרשת ניתן למצוא כלי מטבח המיועדים לאפיה, בישול, כלי בית ואירוח במבחר סגנונות וב-4 רמות מחיר שונות, כך שכל אחד יכול מצוא משהו על פי התקציב שלו".
המהלך האסטרטגי של הרחבת הרשת גורר גם השקעה גדולה יותר בפרסום. רשת DOMO עובדת עם משרד העיצוב "ממי דר" וויזר מעריך, כי במחצית השניה של 2007 תשקיע הרשת למעלה ממיליון שקל בפרסום.