תחרות האפ"י לפרסום בוחרת את המועמדים לגמר

מקאן אריקסון מועמד ב-4 קטגוריות; ראובני פרידן - 4 מועמדויות; שלמור אבנון עמיחי - 2 מועמדויות; יהושע - 2 מועמדויות; באומן - מועמדות אחת
אפרת אדיר |

תחרות האפ"י לפרסום אפקטיבי של המי"ל מפרסמת את רשימת המשרדים והמקפיינים שעלו לשלב הגמר בקטגוריות השונות.

בקטגוריית "אפ"י פלטינום", הנחשבת ליוקרתית ביותר בתחרות ומשקללת את האפקטיביות של הקמפיין עם הרמה היצירתית, עלו לשלב הגמר הקמפיינים של בנק דיסקונט מבית יהושע TBWA; הקמפיין התדמיתי ל"דה מרקר" של מקאן אריקסון; וקמפיין סופרפארם למותג הפרטי "לייף" מבית באומן בר ריבנאי.

בקטגוריית מוצרי צריכה ומזון עלו מותג המים "נביעות" עם קמפיין ההשקה של שלמור אבנון עמיחי; קמפיין נוסף של שלמור לאקטימל של שטראוס; וקמפיין אחר של שטראוס גרופ לעוגות עלית מבית ראובני פרידן.

בקטגוריית מוצרי צריכה - לא מזון עלו המשרדים מקאן עם "דאב"; ראובני עם "קסטרו ג'ינס"; ויורו ת"א עם השקת "קליה TO GO".

בקטגוריית מוצרי צריכה לא מתכלים עלו החברות "ביואיק" (גלר נסיס); "נירלט" (פוגל ואגילבי); "פז - YELLOW" (מקאן אריקסון). בקטגוריית פיננסים ושירותים, עלו לגמר בנק הפועלים עם השקת שירות ON TIME (גיתם BBDO); לחמן - "מאמנים אותך להצלחה" (גלר נסיס); ומזרחי טפחות - הבנק הממוזג (ראובני).

בקטגוריית תקשורת, מדיה ומחשוב עלו לשלב הגמר 2 קמפיינים של אורנג' - של Y&R אינטראקטיב ל"אורנג' מיוזיק" ושל ראובני פרידן ל"אורנג' דיי"; קמפיין נוסף שייך למירס עם מוצרי ה-GPS מבית גליקמן-נטלר-סמסונוב.

בקטגוריית מלכ"רים, מגזר ציבורי ואחריות חברתית עלה המסלול האקדמי של המכללה למנהל עם קמפיין "נטוורקינג" של יהושע; קמפיין של הסוכנות היהודית מבית גיתם; וקמפיין "דאב נשים אמיתיות" של יוניליוור ישראל באמצעות מקאן אריקסון.

יצויין, כי מועד הגשת החומר הקריאטיבי לשלב הגמר הוא ה-27 למאי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה