צימר באשראי
עד היום, כאשר רצינו להזמין חופשה רומנטית בצימר, ביקשו מאיתנו בעלי הצימר להשאיר את פרטי כרטיס האשראי בטלפון על מנת לשריין את החדר ולוודא שלא יהיה ביטול ברגע האחרון. התשלום עצמו התבצע במזומן בתום החופשה.
בכנס של ארגון בעלי הצימרים שהתקיים בשבוע שעבר נראה כי המגמה עומדת להשתנות ויהיה מעבר לחיוב באמצעות כרטיס אשראי.
במסגרת הכנס, בהשתתפותו של שר התיירות יצחק אהרונוביץ', דנו בעלי הצימרים בקידום ענייני הענף ונחשפו לפתרונות שונים מעולם הפרסום, השיווק והניהול הפיננסי.
לדברי איריס מזאל, מנהלת מחלקת עסקים בלאומי קארד, מרבית בעלי הצימרים נמנעו עד כה מלהשתמש בשירות סליקה של חברות כרטיסי האשראי בשל נושא העמלות. "עם הצגת הפתרונות שלנו נראה כי ישנה הבנה כי גובה העמלות הינו שולי לעומת היתרונות המשמעותיים הגלומים בשימוש בכרטיסי אשראי. לאור זאת, נרשמה התעניינות רבה ועשרות בעלי צימרים צפויים לאמץ תשלום באמצעות כרטיס אשראי" אמרה מזאל.
המעבר לתשלום באמצעות כרטיסי אשראי יקנה לבעלי הצימרים סדר ושליטה בקבלת התקבולים מהלקוחות, פריסת תשלומים נוחה עבור הלקוחות (כאשר הלקוח מאריך את משך השהות בצימר בעל הצימר מזוכה מידית, בהתאם למסלול הזיכוי שלו), קבלת הלוואות, כרטיס אשראי עסקי ומגוון מוצרים נוספים מחברת האשראי, כמו גם עמלת סליקה אחת אחידה לחברי ארגון בעלי הצימרים, שתופי פעולה שיווקיים עם חברות האשראי עבור מחזיקי הכרטיס ועוד.
כמו כן, גם הלקוח יזכה באמצעי תשלום בטוח ויעיל, אפשרות לפריסת תשלומים במקום תשלום במזומן ויאפשר לו לצבור נקודות בכרטיס האשראי.
לדברי דוד קויפמן, מנכ"ל איגוד בעלי הצימרים, אחת המטרות העיקריות לשמה הוקם הארגון הינה קידום האינטרסים של בעלי הצימרים וענף האירוח הכפרי בישראל. "ללא ספק, שימוש בפתרונות פיננסיים מתקדמים מעולם האשראי, יקדם את בעלי הצימרים ויסייע לחיזוק הענף", אמר קויפמן.