מנהל שיווק חדש למחלבות שטראוס: יונתן אלבום

היה מנהל השיווק של דנונה במשך 3 שנים ומנהל תחום גלידות בשטראוס
אפרת אדיר |

רונן זהר, מנכ"ל שטראוס מחלבות הודיע היום (ד') על מינויו של יונתן אלבום למנהל השיווק של שטראוס מחלבות.

אלבום, מנהל השיווק של דנונה מזה 3 שנים, הוביל את מותג הדגל של המחלבה לשיעור צמיחה מרשים של 47% ב-3 שנים. בין השאר, הוביל אלבום את ההשקות המוצלחות של "אקטיביה" ו"משקה בוקר" שהוכתר כמהלך השיווק המצטיין בשנת 2006. אלבום גם חתום על הצמיחה המטאורית של אקטימל שחצה השנה את רף ה-100 מיליון שקל.

יונתן אלבום (39), בוגר תואר ראשון במנהל עסקים באוניברסיטת מאנצ'סטר באנגליה. בתפקידו הקודם שימש כמנהל תחום בגלידות שטראוס.

רונן זהר, מנכ"ל שטראוס מחלבות: "לאחר הכרות ממושכת עם עבודתו של יונתן אלבום בדנונה, והישגיו המרשימים, הוחלט לקדם את אלבום למנהל השיווק של המחלבה. הנני בטוח כי יצליח בתפקידו החדש ומאחל לו בהצלחה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה