מנהל שיווק חדש למחלבות שטראוס: יונתן אלבום
היה מנהל השיווק של דנונה במשך 3 שנים ומנהל תחום גלידות בשטראוס
רונן זהר, מנכ"ל שטראוס מחלבות הודיע היום (ד') על מינויו של יונתן אלבום למנהל השיווק של שטראוס מחלבות.
אלבום, מנהל השיווק של דנונה מזה 3 שנים, הוביל את מותג הדגל של המחלבה לשיעור צמיחה מרשים של 47% ב-3 שנים. בין השאר, הוביל אלבום את ההשקות המוצלחות של "אקטיביה" ו"משקה בוקר" שהוכתר כמהלך השיווק המצטיין בשנת 2006. אלבום גם חתום על הצמיחה המטאורית של אקטימל שחצה השנה את רף ה-100 מיליון שקל.
יונתן אלבום (39), בוגר תואר ראשון במנהל עסקים באוניברסיטת מאנצ'סטר באנגליה. בתפקידו הקודם שימש כמנהל תחום בגלידות שטראוס.
רונן זהר, מנכ"ל שטראוס מחלבות: "לאחר הכרות ממושכת עם עבודתו של יונתן אלבום בדנונה, והישגיו המרשימים, הוחלט לקדם את אלבום למנהל השיווק של המחלבה. הנני בטוח כי יצליח בתפקידו החדש ומאחל לו בהצלחה".