TOTAL RETAIL: חברת מיתוג חדשה לענף הקמעונאות
מומחים בתחום השיווק והקמעונאות הקימו, לאחרונה, את חברת "טוטל ריטייל" המעניקה פתרון כולל לכל העוסקים בקמעונאות, החל בניתוח הקונה על פי שיטות מחקר קמעונאי, המשך בפיתוח קונספט מותגי ורעיון קמעונאי ייחודי, תכנון ועיצוב קמעונאי מלא, וכלה בייצור, בניה והקמת המרחב הקמעונאי בשטח.
בין מקימי החברה: עינת רון, מחלוצות ענף הקמעונאות בישראל, שהייתה מנהלת תכנון השיווק בקוקה קולה והקימה את חברת POP ישראל, לתכנון וייעוץ קמעונאי. לדבריה, "אנו מעניקים לרשתות ולמותגים ייעוץ קמעונאי מלא, החל בהמלצות על מיקום חנויות, וכלה בקונספט למותג קמעונאי. וכמובן תכנון, עיצוב, ייצור והקמת החנות".
רוני לטשובר-ריזנברג, שניהלה במשך 10 שנים את אגף המרקום בפלאפון ומרצה למיתוג ופרסום.
לדברי איזק סיוה, המכהן כמנכ"ל משותף בחברה, "אני מאמין שייחודו של צוות טוטל ריטייל הוא ביכולת לבצע חשיבה הכוללת את כלל מרכיבים, המאפשרים לנו מיקוד ודיוק לכל אורך הדרך ומכאן גם להשיג תוצאות ואפקטיביות".
שותפים נוספים בחברה הם אבי לב, מעצב תעשייתי מזה 20 שנים שמחזיק בפטנטים בינלאומיים על מוצרים ואביזרי תצוגה שפיתח ומאיר אסי, נגר מומחה האחראי על ניהול ובינוי ההקמה בשטח.
בין לקוחות החברה ניתן למצוא רשתות כגון שופרסל, סופר פארם, אייס, אופיס דיפו, מגה ספורט, חצי חינם , קסטרו, שילב, בגיר, כמו גם מותגים מובילים דוגמת: לוריאל, קפה עלית, גלידות נסטלה, קוקה-קולה, אסם ופריגת.