BBDO SOHO זכה בקמפיין ההשקה של אתר "חידמיצר"
האתר מציע מגוון חידות בכל התחומים
השבוע הושק אתר חדש בישראל - www.hida.co.il , אתר "חידמיצר" נשען על מאגר ענק ופתוח של אלפי חידות בתחומים שונים. על ההשקה התקשורתית אחראית BBDO SOHO, היחידה לטיפול בתקציבים קטנים ובינוניים מבית גיתם BBDO.
לדברי הנהלת האתר, מטרת האתר לספק הנאה, ידע, העשרה, חינוך, בידור ולהקנות ערכים תרבותיים ישראלים באמצעים יצירתיים ואינטראקטיביים. עלות קמפיין ההשקה נאמדת בכ-150 אלף דולר. אילן סנדל, מנכ"ל חידמיצר: "האתר מביא אל הגולשים את מגוון הפעילויות הידועות של דן חמיצר וכן פעילויות מקוריות נוספות ופורמטים אינטרנטים חדשניים. הגולשים באתר יכולים להתמודד מדי יום על עשרות פרסים בשווי כולל מאות אלפי שקלים".