עסקת בילינג לקומברס עם ענקית הסלולר בהודו

BPL Mobiel Communications ההודית בחרה בפתרונות בילינג בזמן אמת של קומברס; היקף העיסקה מוערך ב-25 עד 50 מיליון דולר
סיון איזסקו |

קומברס חברת בת של קומברס טכנולוג'י והספקית המובילה בעולם של שירותי ערך מוסף ובילינג, הודיעה היום כי BPL Mobile, מהמפעילות הסלולריות המובילות בהודו, בחרה בפתרון הבילינג בזמן אמת (Real Time Billing Solutions) של קומברס להחלפת פתרון קיים של המתחרים, על מנת לנהל את בסיס המנויים הצומח ולספק חבילות שירותים חדשניות המספקות מענה לצרכים והזדמנויות חדשים בשוק. פתרונות הבילינג בזמן אמת של קומברס יאפשרו ל-BPL Mobile לספק מערך רחב של שירותי מנויים חדשים הודות ליכולות מדרוג, ניהול מנויים וחיוב עבור תוכן בזמן אמת. הפתרונות מבוססים על ארכיטקטורה פתוחה, אשר תעניק ל-BPL Mobile גמישות שיווקית להשיק חבילות פריפייד תחרותיות ומבצעים בזמן אמת, כמו גם בונוסים והנחות העונים על צרכיו של קהל הצרכנים המכוון של החברה. הפתרונות מתרחבים בקלות ותומכים למעשה בכל קיבולת, עובדה שתאפשר ל-BPL להגדיל את נתח השוק שלה ולמקסם את הרווחיות. "בסיס מנויי ה-prepaid שלנו גדל במהירות מדי חודש. התמקדותנו המחודשת בזרמי ההכנסות חייבה אותנו למצוא שותף שיהיה אגרסיבי, גמיש וטכנולוגי כמונו. בפתרונות הבילינג בזמן אמת של קומברס מצאנו את המערכת עתירת התכונות והמתרחבת שרצינו, עם הארכיטקטורה הפתוחה המתאימה למטרותינו," אמר ס. סובראמאניאם (Subramaniam), מנכ"ל BPL Mobile. "אנו גאים בכך ש-BPL בחרה בפתרונות Real Time Billing הגמישים של קומברס כדי לנצל הזדמנויות בשוק, להגדיל את ההכנסות ולהתייעל," אמר ירון צוואלה, נשיא קומברס. BPL Mobile היא אחת מהמפעילות הסלולריות המובילות בהודו המשרתת יותר ממיליון מנויים במומבאי וסביבתה. המנויים של BPL Mobile נהנים מהשירות הטוב ביותר בהודו הודות לטכנולוגיה ולשירותים המובילים בעולם ולרשת המעניקה כיסוי מצוין ותקשורת צלולה. החברה חוללה מהפיכה בתעשיית התקשורת הניידת של הודו עם טכנולוגיה מתוחכמת הכוללת תכנון רשת ייחודי – Qualnet, פלטפורמת רשת חכמה Camel Phase 2 ו-GPRS.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה