תקציב אמפא עובר לידי אדלר חומסקי & ורשבסקי

התקציב יגיע השנה למיליון וחצי דולר, כולל פעילות הקד"מ, היח"צ ופעילות קהילתית
שי פאוזנר |

משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי זכה בימים אלו בתקציב הפרסום של קבוצת "אמפא", כאשר היקף הפרסום בשנת 2007 מוערך בכמיליון דולר ועוד כ-500,000 דולר תקציב קד"ם, יחסי ציבור ופעילות קהילתית.

קבוצת "אמפא" שהינה בבעלות משפחת פוגל (50%) ומשפחת נקש (50%) כוללת מספר חברות ביניהן "אמפא מוצרי צריכה", "אמפא נדל"ן", "אמפא בגליל", "אמפא קאר- ליס", "אמפא קפיטל", "חמית פתרונות מימון" ועוד.

אליעוז רבין, יו"ר דירקטוריון אמפא מוצרי צריכה מציין, שהחברה בחנה מספר משרדי פרסום ובחרה במשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, לאור הניסיון שיש למשרד בפעילות פרסומית עם חברות הפועלות במגוון עסקים.

אורי עיני, משנה למנכ"ל במשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי מסר: "קבוצת "אמפא היא מותג חזק וותיק הנהנה ממוניטין ותדמית אמינה. הקבוצה החליטה לעשות צעד חשוב ונכון שיעלה את המודעות של הציבור למגוון שירותיה ואנחנו גאים לקחת בו חלק".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה