תקציב אמפא עובר לידי אדלר חומסקי & ורשבסקי
משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי זכה בימים אלו בתקציב הפרסום של קבוצת "אמפא", כאשר היקף הפרסום בשנת 2007 מוערך בכמיליון דולר ועוד כ-500,000 דולר תקציב קד"ם, יחסי ציבור ופעילות קהילתית.
קבוצת "אמפא" שהינה בבעלות משפחת פוגל (50%) ומשפחת נקש (50%) כוללת מספר חברות ביניהן "אמפא מוצרי צריכה", "אמפא נדל"ן", "אמפא בגליל", "אמפא קאר- ליס", "אמפא קפיטל", "חמית פתרונות מימון" ועוד.
אליעוז רבין, יו"ר דירקטוריון אמפא מוצרי צריכה מציין, שהחברה בחנה מספר משרדי פרסום ובחרה במשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, לאור הניסיון שיש למשרד בפעילות פרסומית עם חברות הפועלות במגוון עסקים.
אורי עיני, משנה למנכ"ל במשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי מסר: "קבוצת "אמפא היא מותג חזק וותיק הנהנה ממוניטין ותדמית אמינה. הקבוצה החליטה לעשות צעד חשוב ונכון שיעלה את המודעות של הציבור למגוון שירותיה ואנחנו גאים לקחת בו חלק".