פאוזה רוכשת את פעילות משווק מותג "לוואצה" בצפון
חברת פאוזה, מקבוצת מי עדן, המובילה את פתרונות הקפה לעסקים בישראל, רכשה החודש את פעילות לוואצה מחברת נני בע"מ, אשר שימשה כמשווק של פאוזה בצפון הארץ, ב-10 השנים האחרונות. היקף הפעילות של לוואצה בצפון מוערך בכ-5 מיליון שקל בשנה. בכך מחזקת פאוזה את אחיזתה בקטגוריה ואת מובילותה בתחום. "שוק פתרונות הקפה בשיווק ישיר הינו בעל פוטציאל צמיחה גבוה ביותר, ומראה עליה מתמדת בשנה זו, במגזר העסקי כמו גם במגזר הפרטי, תוך שימת דגש על פתרונות קפה איכותיים" אומר אודי צ'צ'יק, מנכ"ל פאוזה ומוסיף, "באמצעות הרכישה הנוכחית ופעילויות נוספות בשנה הקרובה, תמשיך פאוזה להוביל את הקטגוריה, ואף להצמיח אותה". חברת "נני בע"מ" פעלה באמצעות זיכיון מחברת פאוזה לשיווק פתרונות הקפה שלה, ללקוחות פרטיים ועסקיים, מחדרה צפונה, וטיפלה באלפי לקוחות מהמגזר העסקי, פרטי ומגזר המזון שהיווה כ-40% מפעילות המשווק בצפון. בימים אלה קולטת פאוזה את לקוחות "נני" למערך השירות וההפצה שלה. שוק פתרונות הקפה לעסקים מגלגל כ-400 מיליון שקל, מתוכם 120 מיליון שקל מהווים פתרונות קפה איכותיים וכ-280 מיליון שקל - פתרונות קפה ונלווים, כמו: קפה נמס, קפה טורקי, משקאות תה ועוד. מחזור המכירות של פאוזה מוערך בכ-60 מיליון שקל בשנה.