אחרי יהושע: קמפיין פרסום ראשון לסימילאק עם שלמור

תחת הסיסמא: "סימילאק, נחקר מדעית יותר מכל תרכובת מזון לתינוקות הנמכרת בישראל"; בהשקעה של כ-5 מיליון שקל
אפרת אדיר |

8 שנים לאחר שטופל תקציב הפרסום של מזון התינוקות "סימילאק" ביהושע TBWA ועבר לשלמור-אבנון-עמיחי, יוצא קמפיין ראשון לסימילאק, באמצעות משרד הפרסום החדש של החברה בהשקעה של כ-5 מיליון שקל. הקמפיין, תחת הסיסמא: "סימילאק, נחקר מדעית יותר מכל תרכובת מזון לתינוקות הנמכרת בישראל", יעלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים ובאתרי אינטרנט מובילים באמצעות חברת האינטרקטיב "אידיאולוגיק". שרון אלון, מנהלת יחידת התזונה באבוט ישראל, יצרנית סימליאק מציינת: "הקמפיין מדגיש את הבידול של מותג סימילאק, המושתת על מחקרים מדעיים יותר מכל תרכובת מזון לתינוקות, הנמכרת בישראל, ולכן טבעי שאמהות רבות בישראל בוחרות בסימילאק, כמו גם מיליוני אמהות בעולם".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה