אחרי יהושע: קמפיין פרסום ראשון לסימילאק עם שלמור
תחת הסיסמא: "סימילאק, נחקר מדעית יותר מכל תרכובת מזון לתינוקות הנמכרת בישראל"; בהשקעה של כ-5 מיליון שקל
8 שנים לאחר שטופל תקציב הפרסום של מזון התינוקות "סימילאק" ביהושע TBWA ועבר לשלמור-אבנון-עמיחי, יוצא קמפיין ראשון לסימילאק, באמצעות משרד הפרסום החדש של החברה בהשקעה של כ-5 מיליון שקל. הקמפיין, תחת הסיסמא: "סימילאק, נחקר מדעית יותר מכל תרכובת מזון לתינוקות הנמכרת בישראל", יעלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים ובאתרי אינטרנט מובילים באמצעות חברת האינטרקטיב "אידיאולוגיק". שרון אלון, מנהלת יחידת התזונה באבוט ישראל, יצרנית סימליאק מציינת: "הקמפיין מדגיש את הבידול של מותג סימילאק, המושתת על מחקרים מדעיים יותר מכל תרכובת מזון לתינוקות, הנמכרת בישראל, ולכן טבעי שאמהות רבות בישראל בוחרות בסימילאק, כמו גם מיליוני אמהות בעולם".