מארגני יריד המותגים צופים למכירות של כ-8 מיליון ש'
"יריד המותגים" המסמן את תחילת מכירות סוף העונה לקיץ 2007, יפתח ב-24 במאי בביתן 1 שבגני התערוכה בתל אביב ויפעל במשך שלושה ימים. במסגרת היריד, ניתן יהיה לרכוש מותגי אופנה של כ-50 מותגי אופנה ממיטב רשתות האופנה, היצרנים והיבואנים בהנחות ענק של בין 30% ל-80%. בין החברות שלוקחות חלק ביריד: דיזל, ליווי'ס, לי קופר, טאג וומן, רנואר, Miss Me, גריפ, אוניל, בילבונג, קוויק סילבר, טומי הילפיגר, פולו ראלף לורן, סקטור, סאקס, פפה ג'ינס, לי, רנגלר, ג'יסוס, איל מקיאג' (איפור), חברות כמו סילון ספורט ומגה ספורט ועוד. השקת היריד תלווה בקמפיין פרסום בהשקעה של כ-500 אלף שקל אשר יכלול שילוט חוצות, עיתונות, יחסי ציבור, רדיו ואינטרנט. יריד המותגים פועל מזה כ-6 שנים בהצלחה מרובה. מנתוני חברת "ניצן קירשנבוים הפקות", המפעילה את היריד, עולה כי בכל שנה ממוצע המבקרים הוא כ-60 אלף איש וצפי המכירות נאמד בכ-8 מיליון שקל. ניצן קירשנבוים: "יריד המותגים לקיץ 2007 יהיה אירוע טרנדי ויימכרו בו פריטי קיץ אופנתיים בהנחות משמעותיות. יריד המותגים הפך לאירוע שהציבור הרחב מחכה לו כל עונה ואנו צופים כי השנה יגיעו ליריד כ-70 אלף איש". יצויין, כי הכניסה כרוכה בתשלום של 15 שקל, תמורתם ייהנו המבקרים בהפנינג ענק של קניות, מוזיקה ובילוי וכן מכוס קפה או שתייה קלה חינם.