פלפל חוברת ל-TBWA/DIGITAL לקמפיין מקוון לקיץ
כחלק מהפעילות הכוללת לקראת הקיץ יוצאת פלפל בקמפיין אינטרנט חדשני באמצעות חברת האינטרקטיב TBWA/DIGITAL, בהשקעה של כ-600 אלף שקל.
במסגרת השת"פ בנתה TBWA לפלפל מיני-סייט המדמה סטודיו מקצועי שבו כל נערה תוכל לעשות לעצמה בוק, להצטלם עם הפריזנטורית של פלפל, עדי הימלבלוי, ולראות את תמונותיה כנערת פלפל מתנוססות על אוטובוסים, על שערי מגזינים, על מסכי פלאזמה ענקיים ואף על גשר ההלכה.
בנוסף, זוהי הפעם הראשונה בה יוצאת פלפל בפעילויות של "תוכן גולשים" הכוללות שימוש בכל המערך האינטרנטי: פורום הדוגמניות של אתר "תפוז" יערוך תחרות לבחירת "נערת בגד הים של פלפל". הזוכה בתחרות תקבל חוזה לשנה כדוגמנית בסוכנות אימאג'. כמו כן, הפריזנטורית החדשה - נערת פלפל עדי הימלבלוי - תתארח ב"אירוח חי" באינטרנט, בלוגריות מפורסמות יסקרו את הקמפיין ואתר האינטרנט יאפשר להוריד סרטונים, להציץ בקולקציה החדשה ועוד. הקמפיין יעלה באתרים וואלה, icq , msn, shox ובאתר של "קשת". הקמפיין הופך את נערת פלפל למוטבעת על ארטיקים, והסיסמא המלווה את הקמפיין היא"?what's your flavour" ("מה הטעם שלך?").
עופר נוינר, סמנכ"ל השיווק של פלפל: "עדי הימלבלוי, כוכבת הצעירות, נבחרה להוביל את הקמפיין של פלפל על אישיותה הכובשת, המשולבת ביופי מדהים, ומשום היותה כוכבת נערצת ואהובה בקרב קהל הצעירות של פלפל. לקראת הכנת הקמפיין, ערכנו סקר בקרב קהל היעד שלנו והימלבלוי נבחרה פה אחד".