שטראוס תשקיע 4 מיליון שקל בקמפיין הגלידה

בקמפיין פרסום חדש לקיץ 2007 למותג הגלידה שלה - קרמיסימו
שי פאוזנר |

גלידת שטראוס בקמפיין פרסום חדש לקיץ 2007 למותג הגלידה המשפחתי והאהוב – קרמיסימו בהשקעה כוללת של כ-4 מיליון שקל. רונן זהר, סמנכ"ל שיווק גלידת שטראוס, מסר כי הקמפיין יובל על ידי הסיסמא: "קרמיסימו הגלידה המשפחתית האהובה ביותר בישראל". זהר ציין כי, שנת 2006 הייתה שנה מוצלחת למותג קרמיסימו, שממשיך להוביל את השוק. בשנה זו גדל נתח השוק של המותג ב-4% ועומד היום על 37.2% מקטגוריית חבילות הבית והקינוחים. המותג השני בדרוג המותגים בקטגוריה מחזיק נתח של כ-28% בלבד. בהמשך להשקות המוצלחות בסדרת הטעמים המיוחדים של קרמיסימו, אנו ממשיכים להפתיע ולרגש את הצרכנים עם מגוון מתחדש של טעמים מיוחדים, כולל מוצרים מופחתי שומן. בין המוצרים שהושקו השנה וזוכים להצלחה מרובה במכירות נמצאים קרמיסימו וניל קליפות תפוז, קרמיסימו אייריש קרים קפוצ'ינו, קרמיסימו 2% יוגורט עם תות. מוצרים נוספים יצאו לשוק בשבועות הקרובים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה