לראשונה: ישראלי זכה בפסטיבל תוכן דיגיטלי בקאן

הזוכה - איגור רובינשטיין - קופירייטר בכיר ואחראי על תוכן ניו-מדיה במשרד הפרסום "תל אביב-מוסקבה"
אפרת אדיר |

איגור רובינשטיין (33), קופירייטר בכיר ואחראי על תוכן ניו-מדיה במשרד פרסום "תל אביב-מוסקבה" זכה בתחרות תוכן דיגיטלי שנערכה בשבוע שעבר במסגרת פסטיבל תוכן MIP TV בקאן, צרפת. זוהי הפעם הראשונה בה ישראלי זוכה בפסטיבל בקטגוריה בחסות ה-BBC.

תחרות התוכן הדיגיטלי "Content 360" מתקיימת פעם שנייה במסגרת הפסטיבל וזהו אחד משלושת האירועים הגדולים בעולם בתחום התוכן הטלוויזיוני, והגדול ביותר באירופה. בתחרות התמודדו 449 מועמדים מ-36 ארצות ב-8 קטגוריות המשקפות היבטים שונים בפיתוח תוכן דיגיטלי.

לגמר התחרות העפילו 25 מועמדים.

הקטגוריה בה זכה איגור רובינשטיין נקראת On-Demand Participation. השתתפות בקטגוריה זו הוגבלה לאזרחי האיחוד האירופי, אולם איגור השתתף יחד עם חברה ליטאית בשם Dip Studio מווילנה.

חבר השופטים הורכב מבכירים ב-BBC Future Media, זרוע האינטרנט של ענקית התוכן מבריטניה. מטרתם של השופטים הייתה לבחור פרוייקט שיוכל לשלב טכנולוגיות תוכן חדשות עם השתתפות פעילה של צרכני המדיה.

הפרויקט שהציגו איגור רובינשטיין ועמיתו מליטא ולדימיראס לקצ'ינסקאס נקרא "Cont-Act!". הרעיון הזוכה הוא הצעת ממשק חדש לצריכת מולטימדיה, השונה מאלה הקיימים היום (חיפוש ואינדקס). הממשק החדשני מבוסס על לוח שנה ומאפשר לשלוף תוכן לפי שני פרמטרים - זמן והקשר.

עבור הצרכן הסופי מדובר במעין "מכונת הזמן" שדרכה ניתן להגיע לכל חומר מולטימדיה באשר הוא בכל זמן, מכל מקום ובכל פלטפורמה - סלולר, אינטרנט וטלוויזיה אינטראקטיבית.

בשנת 2002 איגור רובינשטיין נתמנה לעורך ראשי של המגזין "טכנו" עבור חברת orange. בשנת 2005 לקח חלק פעיל בצוות הפורום המצומצם של "פרטנר" לקראת השקה של שירותי הדור השלישי.

לחברת "דיפ סטודיו" (Dip Studio) שני משרדים - בווילנה, ליטא, ובסן-חוזה, קליפורניה. החברה מתמחה ביישומי Web מתקדמים עבור הלקוחות ברחבי העולם.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה