לראשונה לאחר 25 שנה, אבסולוט משנה אסטרטגיה פרסומית

מציגה באמצעות הקמפיין כיצד יראה עולם אבסולוטי בצורה הומוריסטית
אפרת אדיר |

מותג הוודקה פרימיום המוביל בעולם, "אבסולוט", משנה לראשונה מזה 25 שנה אסטרטגיה פרסומית תחת המסר: “In an ABSOLUT world”.

הקמפיין מעורר השראה, הומוריסטי ומגרה חשיבה, המציג כיצד יראה עולם אבסולוטי. "בקמפיין הפרסומי החדש שלנו, אנחנו מזמינים צרכנים מרחבי העולם לדון באירועים ובנושאים הרלוונטים להם. הקמפיין התקשורתי של וודקה אבסולוט זכה בפרסים ושבחים רבים לאורך השנים והיום הוא נחשב לקמפיין אגדי. בשנות השמונים אנחנו היינו חלוצים בתחומינו כאשר שילבנו אומנות ואופנה עם פרסום. הקמפיין החדש שלנו שובר מוסכמות פעם נוספת. אנו רוצים לעורר השראה באנשים כדי לדון ולגלות את החזון הפנימי שטמון בהם", אומר קתיל אריקסן, נשיא "V&S Absolut Spirits".

“In an ABSOLUT world” פותח בשיתוף עם חברת הפרסום TBWA/Chiat/ Day עבור טלוויזיה ומודעות פרסום, ובשיתוף עם חברת GREAT WORKS עבור המדיה הדיגיטלית.

הקמפיין החדשני יושק באביב/קיץ 2007 תחילה בגרמניה בסוף אפריל ובמאי בארה"ב. לאחר מכן, יושק הקמפיין ב-12 שווקים ממוקדים וודקה אבסולוט.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה