הייניקן בקמפיין אינטרנט לקראת משחק גמר הצ'מפיונס
הקמפיין בהשקעה של כ-250 אלף שקל
מותג בירת הפרימיום "הייניקן" יוצא בקמפיין אינטרנט "חובק עולם" לקראת משחק גמר הצ'מפיונס ליג שיתקיים ב-23 למאי. הקמפיין בהשקעה של כ-250 אלף שקל.
בקמפיין החדש, קוראת הייניקן להיכנס לאתר, להירשם לתחרות, ולזכות בכרטיסי טיסה למשחק גמר ליגת האלופות בכדורגל עם אפשרות לבחור את המיקום האופטימלי באולם.
חברת "טמפו" משווקת הייניקן בישראל מעניקה זו השנה השניה ברציפות, חסות ראשית למשחקי "הצ'מפיונס ליג". בירה הייניקן מחזיקה בנתח שוק של כ-10% משוק הבירה בישראל. מותג הבירה המוביל את השוק - גולדסטאר (30%), גם הוא של חברת טמפו.
הייניקן היא אחת מארבע נותנות החסות העיקריות של משחקי ליגת האלופות בכדורגל לצד פורד, מאסטרקארד, וסוני פלייסטיישן.